Celiien schreef:Ik ben gewoon vanaf 7u op school. Echt kan me niet verrotten, ik ga niet vast staan met de trein en te laat komen . Vooral met t weer dat op komst is. Al moet ik gaan lopen naar HHS![]()
Naja die AO beschrijvingen gaan volgens mij bij iedereen anders. Ik ga altijd gewoon t rijtje af. Waar beginnen we? Bij de klant. Mooie en dan werk ik hem zo af. En dan dingen niet vergeten, dus altijd wie wat waar hoe waarom en wanneerinitiatieven cijferbeoordeling en risico's (eerste 2 vragen ochtend) zijn sowieso in de pocket
![]()
Dan moet t goed komen, hoop ik. Ik vind controleproces altijd zo irritant.
Ja dat wie wat hoe wanneer en waarom gebruik ik ook altijd, alleen maak ik er altijd veeeeel en veeeeel te lange verhalen van
Heb ik een kantje volgeschreven, komen zij aanzetten met 5 regels 
Grappig dat iedereen zo weer zijn eigen straatje heeft, dat controleplan denk ik altijd; hoppaaaa die is binnen
Op de een of andere manier zie ik daar de logica altijd wel. CP heb ik vorig jaar ook gehaald met een 8,8
En inderdaad, die eerste 2 standaard vragen die ook nog eens een hoop punten waard zijn (risicoanalyse), thank god!
Nog een beetje zekerheidEn dat zo vroeg vertrekken klinkt als een goed idee
initiatieven cijferbeoordeling en risico's (eerste 2 vragen ochtend) zijn sowieso in de pocket
zo kort voor het begin
Ik heb dezelfde vraag als DideH, misschien dat ik eventueel aan mijn vader kan vragen of ze daar nog iets hebben liggen.
.
.