Examenjaar HAVO 2015/2016

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 14:49

Haha ja schoolspullen zijn wel handig op school :')

Ze zijn hier met het fántastische idee gekomen, om buiten de eerste bel 's ochtends, de bellen af te schaffen. Meesterlijk _/-\o_ :')
Oh en om de hele school te verbouwen (muren eruit, extra lokalen, ruimtes verplaatsen).. Maar misschien konden ze dat beter in de zomervakantie doen, in plaats van wat plankies op de muur te vervangen :')

En de eerste lesuitval is een feit, morgen m'n tweede uur bio valt uit *\o/* -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 15:17

Niece schreef:
Zo lekker vroeg!

De héle vakantie heeft m'n rooster er op gestaan.. Best een goed rooster. Is het gisteren nog veranderd 8)7 _-:(
Hallo tussenuur.. En nu heb midden op de dag gym, en daarna wiskunde. Fijn is anders.

Dat is balen!!
Hier kom ik erachter dat ons rooster een proefrooster is := we hebben nieuwe lestijden.
Over 4 week krijgen we het definitieve rooster. Maar deze is zo fijn :')

Niece schreef:
Haha ja schoolspullen zijn wel handig op school :')

Ze zijn hier met het fántastische idee gekomen, om buiten de eerste bel 's ochtends, de bellen af te schaffen. Meesterlijk _/-\o_ :')
Oh en om de hele school te verbouwen (muren eruit, extra lokalen, ruimtes verplaatsen).. Maar misschien konden ze dat beter in de zomervakantie doen, in plaats van wat plankies op de muur te vervangen :')

En de eerste lesuitval is een feit, morgen m'n tweede uur bio valt uit *\o/* -O-

Chill!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 16:50

Vind het eigenlijk niet zo chill. Het is wel het examenjaar..
En balen, dat je denkt een lekker rooster te hebben en dan is het maar een proefversie! :(

Anoniem

Re: Examenjaar HAVO 2015/2016

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 17:07

Ja, zo kun je het ook bekijken :)
Maar 1 les zal gelukkig niet veel uitmaken :)
Ik hoop voor je dat er niet veel meer gaat uitvallen dan!

Best wel, hopelijk is het nieuwe rooster ook oke!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 17:09

Eén les niet gelukkig :) Ik hoop het ook voor je!

Dionnetjuuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 17:33

Bij ons hebben ze het geweldige idee opgedaan om na de verbouwing van vorig jaar (een gigantische flop, weg centjes die ze beter hadden kunnen besteden) ALLE lokalen van nummers te veranderen.
Stel je voor, zit je 6 jaar op één en dezelfde school, gaan ze de nummers veranderen >;) de verbouwing ging al helemaal fout (van 2 grote kantines naar 1 te kleine met de regel 'geen eten buiten de kantine', extra lokalen maken om er vervolgens net zo veel weer om te zetten in 'leerpleinen' waar ook les gegeven zou moeten worden :') ), dus dit zal ook wel fout gaan hahaha. Ik kijk uit naar een jaar durende speurtocht :+
Vanaf de verbouwing bedachten ze ook dat ze de bel maar totaal gingen skippen dus dat ene minuutje te laat is nu precies op tijd bij het 1e uur :o :D

IlovePuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 18:28

Vervelend dat jullie je rooster nog niet weten... Ik was ook zo benieuwd hoor :)

Niece (Sorry ik ben je naam kwijt, was het Denise?) : Wat flauw dat ze aan het eind nog het rooster veranderen! Ben je mooi klaar mee :\
Vind je dat niet lastig, dat de bellen zijn afgeschaft, zoals eind van de pauze?
Bij ons gaan ze ook verbouwen op school....

Wat onhandig zeg, Dionne! Dat gaat nog wat worden :+

Echt flauw, bij ons hadden ze altijd t/m de kerstvakantie gym en daarna verviel het. Nu schijnen wij in de 3e ofzo minder gym te hebben gehad, dus dat gaan we nu nog even inhalen... Nu hebben we gewoon tot vlak voor de eindexamens gym. Echt flauw vind ik dat, ik had me er al helemaal op verheugd, ik heb gym namelijk de laatste twee uur. Maarjaaaa

Hebben jullie al veel huiswerk? Bij mij valt het nog erg mee, lekker even rustig inkomen :)

maximexfleur

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 18:41

Ik heb er 2 dagen school opzitten, nog geen huiswerk gelukkig. Ik vrees dat ik morgen wel huiswerk op krijg, hopelijk krijg ik mezelf zo ver om het te maken... Dat zou wel een goede start van het schooljaar zijn :P

Ceasar2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 18:54

Ik krijg vrijdag pas mijn rooster, ook misschien wat laat. En dan maandag, na 7 jaar, het zware schoolleven weer in!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 19:50

Na 7 jaar? Wow succes! Dat zal even wennen zijn haha

Maxime, je kan het :D

Dionnetjuuh schreef:
Bij ons hebben ze het geweldige idee opgedaan om na de verbouwing van vorig jaar (een gigantische flop, weg centjes die ze beter hadden kunnen besteden) ALLE lokalen van nummers te veranderen.
Stel je voor, zit je 6 jaar op één en dezelfde school, gaan ze de nummers veranderen >;) de verbouwing ging al helemaal fout (van 2 grote kantines naar 1 te kleine met de regel 'geen eten buiten de kantine', extra lokalen maken om er vervolgens net zo veel weer om te zetten in 'leerpleinen' waar ook les gegeven zou moeten worden :') ), dus dit zal ook wel fout gaan hahaha. Ik kijk uit naar een jaar durende speurtocht :+
Vanaf de verbouwing bedachten ze ook dat ze de bel maar totaal gingen skippen dus dat ene minuutje te laat is nu precies op tijd bij het 1e uur :o :D

Lekker handig! Succes met het schatzoeken/lokaal zoeken. Lijkt me echt hinderlijk dat alles veranderd is..

IlovePuk schreef:
Niece (Sorry ik ben je naam kwijt, was het xxxxx) : Wat flauw dat ze aan het eind nog het rooster veranderen! Ben je mooi klaar mee :
Vind je dat niet lastig, dat de bellen zijn afgeschaft, zoals eind van de pauze?
Bij ons gaan ze ook verbouwen op school....

Ik zal morgen zien of ik het lastig ga vinden, maar reken maar van yes :') En de docenten gaan waarschijnlijk langer door ofzo, omdat ze ook de bel missen -O- Hopelijk gaat de verbouwing iets soepeler op jouw school!
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 04-08-24 16:34, in het totaal 1 keer bewerkt

Taifoen

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 20:02

Vandaag ook 2e school dag gehad, wel weer gelijk huiswerk voor morgen, maar is niet zoveel volgensmij.
Maar man, wat is dit weer wennen zeg :(

IlovePuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 20:23

Oja heb je dat ook weer... Je hebt van die docenten die blíjven praten! Soms ben je letterlijk 'saved by the bell' :P

Ja ik vind het ook weer wennen hoor!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 21:43

Haha inderdaad, helaas heeft de bel zichzelf gered :')

EmmaVZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 21:56

Niece schreef:

Ach, ik ben geslaagd voor al mn 3 vakken vorig jaar terwijl ik gemiddeld maar zo'n 60% aanwezig was :D

britt299

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 22:06

Welkom Joy en Jo! :wave:

Sterkte voor diegene die al begonnen zijn.. Je bent zo weer in die sleur van het schoolleven, dus ik geniet nog even van mijn 11 vrije dagen!

Ceasar2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 22:08

Inderdaad enorm wennen na 7 jaar èn nog maar de vraag of ik überhaupt kan wennen. Maar dat zien we aan het einde van het schooljaar wel weer!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-08-15 23:34

Tsja.. huiswerk!
Wat zal ik erover zeggen := vandaag huiswerk opgekregen. Mijn reactie: 'oja! Bestaat ook nog!'

britt299 schreef:
Welkom Joy en Jo! :wave:

Sterkte voor diegene die al begonnen zijn.. Je bent zo weer in die sleur van het schoolleven, dus ik geniet nog even van mijn 11 vrije dagen!

:wave:

Geniet er nog even van idd! Hier is het schoolleven weer bezig :P

Muiz
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 12:28

ik hoef volgende week maandag alleen rooster op te halen (en boeken, maar die heb ik dus al thuis gekregen :? )

Heerlijk dat wij een leerhuis systeem hebben, nooit zoeken naar lokalen +:)+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 15:43

En de eerste lesdag is een feit.. ^)

EmmaVZ schreef:
Niece schreef:

Ach, ik ben geslaagd voor al mn 3 vakken vorig jaar terwijl ik gemiddeld maar zo'n 60% aanwezig was :D

Dan heb je mazzel gehad! Dat zou ik waarschijnlijk niet voor elkaar krijgen.

Ceasar2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 16:05

Ik ben stiekem wel heel nieuwsgierig naar mijn rooster morgen... Hoop dat die een beetje chill is eigenlijk!
Wat ook heel handig is, mijn schoolagenda komt ergens aankomende week pas binnen. Ze hadden onverwachts een grotere bestelling en toen is er een herdruk gedaan enzo, waardoor het allemaal langer duurt.
Mooie aan het verhaal, hij wordt geleverd bij mijn ouders op Schier. Heel handig dus allemaal, haha!

EmmaVZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 16:05

Niece schreef:
En de eerste lesdag is een feit.. ^)

EmmaVZ schreef:

Dan heb je mazzel gehad! Dat zou ik waarschijnlijk niet voor elkaar krijgen.

Ik kan je zeggen, t valt best mee hoor! Ik had in havo 2, 3 en nog een keer 3, hele slechte cijfers. Ben er zelfs door blijven zitten, vandaar 2x havo3. Toch vorig jaar een 6, 7 en een 8 gehaald op examens! Met die weinige aanwezigheid. Maar ik had dan wel de 2 jaar stof in 1 jaar, zodat ik het niet zo snel vergeten was. Wordt er in de normale havo 5 nog havo 4 stof herhaald zodat het niet vergeten wordt en je niet op t laatst alles nog moet leren?

IlovePuk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 18:58

Niece schreef:
Haha inderdaad, helaas heeft de bel zichzelf gered :')

:')

kitlover schreef:
ik hoef volgende week maandag alleen rooster op te halen (en boeken, maar die heb ik dus al thuis gekregen :? )

Heerlijk dat wij een leerhuis systeem hebben, nooit zoeken naar lokalen +:)+

Wat houdt een leerhuis systeem in?

roooooss

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-08-15 21:40

Goed begin, nu al een lesuitval Denise!
Een keertje is heus niet zo erg hoor..

Pff lekker handig hoor Dionne.. -__-

Wat raar dat ze daar nu ineens mee komen ilovepuk.. Vind het maar een beetje apart.

Lekker nog even geen huiswerk te hebben gehad Maxime!

Heb mijn rooster gehad, en ik kan tevreden zijn, op de maandag na dan..

Afbeelding

Kwt op vrijdag is niet verplicht, dus daar ga ik ook niet naartoe.
daarnaast hoef ik niet naar pws op donderdag het 5e en 6e en ik hoef niet naar ckv. Al met al een prima rooster :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-08-15 06:43

Das inderdaad een fijn rooster :)

Nayomie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-08-15 07:15

Dat is een rustig rooster, roos :)

Vandaag naar school, rooster ophalen en agenda kopen :o