Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Eefske schreef:Ik rommel lekker door met m'n coschappen. Het einde is in zicht...![]()
Eind april ben ik klaar als het goed is![]()
Misschien staat er wat informatie op de sites van de universiteiten? 

gomir schreef:Dat schiet al mooi op Eefske! Al een idee wat je straks gaat doen?

Isjtar schreef:Welkom Flo, veel plezier de komende jaren
Leuk Sanne! Hoe is je cluster volgorde?
Ik zit in mijn laatste week beschouwend. Ik heb 6 weken bij de MDL gezeten en 6 weken onco, waarvan ik nog de laatste 3 dagen heb. Ben wel blij als dit er op zit. Vind het heus interessant allemaal, maar ik wil zeer zeker niet die kant op
Heb hierna een weekje vakantie en dan begin ik aan mijn WESP bij cardiologie, ook in Maastricht
Sannens schreef:Een vraagje voor jullie! Wat voor schoenen dragen jullie bij co-schappen/poli's. Ik hoorde dat de regels bij ons best wel streng zijn en dat bijvoorbeeld een simpele sneaker net kan, maar meer ook niet. Vanwege mijn knieblessure moet ik wel schoenen hebben met genoeg demping, omdat ik anders veel pijn krijg. Een simpel laarsje met flutzool (wat helaas veel schoenen wel hebben) valt daardoor toch echt af.
Ik krijg graag tips!
dondeyne schreef:Leuk, allemaal mensen in Maastricht
Lauraennala, een FACT-team is een multidisciplinair team dat verbonden is aan een bepaalde stad of wijk en daar de ernstige psychiatrische stoornissen (dus met name psychotische stoornissen en ernstige persoonlijkheidsproblematiek) onder zijn hoede neemt. Leuke is de eigen caseload die je goed kent en waarbij je ook crisissen, opnames etcetera verzorgt waardoor het werk heel afwisselend is.
Sannens schreef:Een vraagje voor jullie! Wat voor schoenen dragen jullie bij co-schappen/poli's. Ik hoorde dat de regels bij ons best wel streng zijn en dat bijvoorbeeld een simpele sneaker net kan, maar meer ook niet. Vanwege mijn knieblessure moet ik wel schoenen hebben met genoeg demping, omdat ik anders veel pijn krijg. Een simpel laarsje met flutzool (wat helaas veel schoenen wel hebben) valt daardoor toch echt af.
Ik krijg graag tips!