). Maar de manier waarop het ging.. Ik heb een afwijking aan mijn knieën waardoor ik gewoon heel raar loop en rennen gaat dus gewoon raar en sloom. En keer op keer moesten we hardlopen. Helemaal niet erg! Harstikke gezond. Maar toen er estafettes ingevoerd werden waardoor ik keer op keer uitgekafferd werd door mijn teamgenoten was ik het wel zat. Je staat al voor banketstaaf omdat je er niks van bakt en dan word je ook nog uitgemaakt voor vanalles en nog wat omdat het gewoon niet wil.Individueel dingen doen vond ik helemaal niet erg. Discuswerpen, speerwerpen, verspringen vond ik niet zo leuk omdat ik altijd de kortste afstand had en ze het nodig vonden openbaar op te hangen wie het verst was gekomen (jeeh, nog meer publieke vernedering).
Oftewel: Ik vind dat gym verplicht moet blijven. Maar ze moeten er wel beter op gaan letten dat dergelijke situaties niet voor komen en ook hun programma's daar op aan passen. Want voor iemand die niet gemotiveerd is, is dit natuurlijke een goede reden om maar gewoon niet meer te komen.

Ik deed me ook wel uitsloven voor mijn leraar. Je moet wat als je verliefd bent op je gymleraar haha.
wat wil je nog meer??