Ik merk ook dat iedereen druk is en dat contact leggen moeilijk is nu
Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Op hoop van zege dan maar

De begeleiding is niet intensiever geworden o.i.d., maar ik heb me erbij neergelegd dat dat niet gaat veranderen (sterker nog, na de kerst gaat mijn stagebegeleider deels ergens anders werken) dus ik doe wat ik kan en ik probeer me vooral te focussen op de leuke dingen van stage en mijn leerproces. Tot nu toe heb ik alles gedaan en gehaald qua tentamens en opdrachten dus dat loopt allemaal wel, ik had alleen al verder willen zijn met mijn scriptie maar ik wacht nog steeds op de laatste feedback van de beoordelaars op mijn (goedgekeurde
) onderzoeksvoorstel. Komende week heb ik weer een tentamen, hopelijk haal ik dat ook in 1 keer en dan heb ik weer een vak afgerond

Kan je nog naar een andere docent/begeleider om het hier over te hebben? Of iemand die kan begeleiden in het maken van goede afspraken met je teamgenoot?

Kiwipitje schreef:Nou deze week twee tentamens gemaakt. Allebei op het randje dus hoop dat het net voldoende is. Uitslag duurt 8 weken
). Dus dat betekend dat er toen we bezig waren met de opdrachten er van álles bij kwam.. Echt heel raar en behoorlijk lastig. Als het goed is lukt het wel, maarja.. Je zal het maar niet halen!
Ik zit te f5-en tot ik me in kan schrijven.
en het duurt altijd zo mega lang
Ik hoop voor je dat de uitslagen misschien toch wat eerder binnen zijn.
Gelukkig de tweede keer wel (een week later) en als het goed is wordt er vandaag naar gekeken. Ik hoop het, voor de vakantie zou fijn zijn, anders zie ik niet hoe ik ooit nog in februari kan beginnen. Ik hoop zo dat het wordt goedgekeurd, zit er behoorlijk over in de stress
Nissima schreef:Stephanie_M, je moet je afstudeerproject samen met iemand doen? Lekker dan.. hangt pittig veel vanaf.Kan je nog naar een andere docent/begeleider om het hier over te hebben? Of iemand die kan begeleiden in het maken van goede afspraken met je teamgenoot?
Ik krijg vandaag te horen of ik van de afstudeercommissie op afstudeerstage mag.. spannend.. Als ik niet aan de eisen voldoe (hangt op 2 kleine puntjes) kan ik het nog via de examencommissie doen, die heeft 8 januari pas weer een vergadering. Hoop dat ik gewoon goedkeuring krijg vandaag, maar heb er best stress van. Heb m'n laatste tentamen weer met een 4 gehaald en die had ik eigenlijk wel nodig hiervoor..
alinea's van 1 zin, afbeeldingen zonder uitleg, geen verwijzingen naar afbeeldingen, geen koppengebruik, vol met spelfouten en dan over de inhoud...
Elke feedback die ik geef ziet ze als "ja maar dat wil jij en dat wil ik niet dus doe ik niet" wordt er helemaal naar van. Want haar deel kan gewoon nooit slagen en ik kan niet slagen als ik haar deel niet omhoog ga zitten trekken.. 
Was wel spannend, blijkbaar zaten er nog 6 anderen net als ik achter de computer, als ik zag hoe snel die andere plekken vol waren.