Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Maar een 2,9 is wel erg.. Vooral als je ziet dat ik afgerond een 7 stond. Maar ik krijg aankomend jaar een andere docent, das wel jammer. _Nynke schreef:Hey mensen![]()
Mag ik me hier ook melden? Ik ben een zakker van afgelopen jaar, en ga nu havo5 opnieuw doen in Bergum op de HavotopLas hier een berichtje van Flicka12, dan worden we klasgenoten lol

)
coool haha!
Ik had hem in vertrouwen iets over mijn thuissituatie verteld, banketstaaf ie het door aan van den Dolder terwijl ie me beloofd had niet te doen.. Dus toen werd t alleen maar erger

_Nynke schreef:Wacht.
HUH? Feenstra weg?

) of teunissen zou ik leuk vinden als mentor, en anders bosma wel. Renkema heb ik niet gehad, maar die schijnt ook wel leuk te zijn
En dan gaf zij mij weer een bijnaam die ze achter mijn achternaam vast kon plakken
Heb ik ook al gezegd maar boeit hem niet zo veel. We schijnen wel andere lesmethode te krijgen voor m&o, niet meer die stomme lesbrieven
Lekker dan, sterkte

Flicka12 schreef:romyyxv schreef:Woww, veel gemist hahaha
Niet alles terug gelezen![]()
Ik ben deze week in Ermelo voor de knhs instructieweken! Het is erg gezellig
Helaas is mn paardje waarmee ik Z rijd net kreupel geworden....
Dus heb nu me haflingertje mee genomen. Dat gaat ook best goed!
Ben benieuwd hoe het gaat met springen en cross
Aah wat jammer zeg! Gelukkig kan je toch nog mee! Judith (LikeMaaike op bokt geloof ik) fotografeert in jullie week
edit: ik heb al een foto van je gespot
_Nynke schreef:*herken ik* Oh haha, maar wel fijn dat het voor de rest wel leuk was
Mijn oppaskindjes zijn dan zovan; Ik heb hongeeeer.
Nou dan geef je ze een banaan ofzo. Even later is het weer; Ik heb hongeeeeeer.
Joh.. Je hebt net een hele banaan opgevreten..?
Inderdaad
ArankaM schreef:_Nynke schreef:*herken ik* Oh haha, maar wel fijn dat het voor de rest wel leuk was
Mijn oppaskindjes zijn dan zovan; Ik heb hongeeeer.
Nou dan geef je ze een banaan ofzo. Even later is het weer; Ik heb hongeeeeeer.
Joh.. Je hebt net een hele banaan opgevreten..?
Inderdaad
Dan willen ze waarschijnlijk gewoon snoep of chipjes
Alleen van de ouders moeten ze sowieso 2x per dag fruit, dus dan geef ik ze eerst fruit in de hoop dat ze dan al vol zitten, maar nee hoor