Ik heb van alles geprobeerd, met en zonder schreef. Heb zelf een erg abstracte, simpele website dus het logo moet in die stijl passen maar. Ik had een leuk logo maar die heeft een vriendin gemaakt en als hij te klein wordt wordt het onleesbaar. Echt jammer. Ik ga misschien later nog wel eens sleutelen maar ben geen held met logos hoor. Wij doen sowieso te weinig grafisch ontwerp op school.
Heb nu zoiets, tijdelijk. Het moet klein zijn en in proportie en ook op foto's te gebruiken en in alle groottes in principe bruikbaar en leesbaar zijn. Maar dit zijn echt stomme letters om mee te werken Zo vind ik het 'logo' dat ik nu gebruik niets met paarden te maken hebben. Maar ga ik dan zo stereotypisch een tinker erbij zetten of wat kan ik ermee doen?
Het is ook niet ideaal nee. Ik had graag de letters tot een hoofd ofzo vervormd maar ik ben daar zo bedroevend slecht in, vooral illustrator
Thesserd
Geplaatst door de TopicStarter: 15-08-14 11:18
Even stil geweest hier
Iemand nog nieuws?
Zelf ben ik bezig met het ontwerp van nieuwe website voor onze kennel. Ik zal even een ontwerpje plaatsen hier één dezer dagen. Ben wel benieuwd naar jullie mening en evt feedback
Laurahh
Geplaatst: 15-08-14 11:20
Ik heb onlangs de huisstijl en website van mijn fotografie aangepast Niet bijzonder, maar in ieder geval al minder amateuristisch dan het was
Ik heb een heel erg leuk aanbod gekregen , als ik onder de knie heb hoe ik een website moet maken mag ik een website voor een kennis maken . Maar eerst mijn met mijn 1ste jaar beginnen van de opleiding haha
Ik heb eindelijk mijn eigen domeinnaam! Ben nog lang niet tevreden met het ontwerp, maar is een standaard template waar ik wat aan gerommeld heb. Ik ben nu wel HTML en CSS aan het leren, dus hopelijk kan ik binnenkort mijn eigen site bouwen.
Daarnaast ben ik nog steeds aan het werk als webdesigner, ik heb te horen gekregen dat ik na de vakantie ook nog mag blijven werken op de dagen dat ik niet naar school hoef.
Ik heb 't echt even helemaal heeeelemaal gehad met Photoshop Was net helemaal klaar met een beeld, wou dit eigenlijk de laatste maken voor vandaag want ik voel me ronduit beroerd. Wil ik 'm saven knalt Photoshop eruit .. Alles overnieuw. Godsamme.