Espoir_ schreef:Hele kritische.. Eigenlijk belachelijke vragen. Dat kwam omdat ik onderzoek op school zelf heb gedaan naar docenten. Dus tevens ook naar mijn beoordelaars. En dat kwam flink ten uiting. Ze spraken daarnaast hun ongenoegen over het beleid van school uit (mijn stiefvader zit in het college van bestuur en daar vielen ze ook al over). Afijn, meer wat ik van het beleid vind, wat HRM daarmee van doen heeft en wat dat betekent voor de scholingscatalogus. Ook hoe ik tot bepaalde dingen uit mijn onderzoek ben gekomen etc. Mijn begeleider was pisnijdig! Hij liep rood aan van woede dat ze zich zo lieten gaan tegen mij. Ik heb me staande gehouden en heb het trouwens niet als heel vervelend ervaren eigenlijk. Meer de mensen die erbij zaten die het niet vonden kunnen haha.
Ik heb half jaar terug ook een beleidstuk gepresenteerd over docenten en hun kennisniveau en praktijkervaring. De docent kon mijn beleidstuk ook niet positief ontvangen, dus ik voel in in wat voor positie je je bevond. Wel fijn dat je begeleider er bij zat! Ik denk ook omdat je uitkomsten zwart op wit staan, dat je je daardoor gesterkt voelt.
Gefeliciteerd dispard!
_mg; Lekker dat dat gedeelte 'klaar' is. Nu de rest nog! Wanneer moet t af zijn?