Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Femkex schreef:Zijn hier mensen met een lotingsstudie? Vrienden van mij hebben vandaag namelijk al bericht gehad, allemaal uitgeloot.. Terwijl het de 19e pas bekend zou worden. Ik heb nog niets gehoord.. Dus ik wacht in spanning af! Heb me ingeschreven voor fysiotherapie in Utrecht.

Elise95 schreef:Femkex schreef:Oeh spannend!
Voor jou ook.
Heb je een alternatief of niet?
Femkex schreef:Zijn hier mensen met een lotingsstudie? Vrienden van mij hebben vandaag namelijk al bericht gehad, allemaal uitgeloot.. Terwijl het de 19e pas bekend zou worden. Ik heb nog niets gehoord.. Dus ik wacht in spanning af! Heb me ingeschreven voor fysiotherapie in Utrecht.
Nwktje schreef:Femkex schreef:Zijn hier mensen met een lotingsstudie? Vrienden van mij hebben vandaag namelijk al bericht gehad, allemaal uitgeloot.. Terwijl het de 19e pas bekend zou worden. Ik heb nog niets gehoord.. Dus ik wacht in spanning af! Heb me ingeschreven voor fysiotherapie in Utrecht.
Een vriendin van mij gaat daar ook die studie doen als ze is ingeloot
In welke lootingsgroep zit jij?

Jatoby schreef:Ik heb ook een lotingsstudie. Namelijk hborechten in Leiden! Ik hoor het ook pas de negentiende! ik zit in lotingsklasse b.
@elise95 twee vrienden van mij weten al dat ze zijn uitgeloot voor fysiotherapie in leiden. Gek dat jij het nog niet weet...
Ronaa94 schreef:Ik heb zojuist netjes per brief een uitnodiging voor een informatieavond voor ouders gekregen. Als ik dit vergelijk met fontys vorig jaar... toen kregen we mondeling van onze tutor (die het ook niet precies wist) te horen dat er "ongeveer rond die tijd" wel een avond was voor de ouders...
Tot nu toe dus al erg tevreden over de HZ
Ook al een stapel boeken binnen gekregen dus ik ben eigenlijk wel zo goed als klaar

Elise95 schreef:Jatoby schreef:Ik heb ook een lotingsstudie. Namelijk hborechten in Leiden! Ik hoor het ook pas de negentiende! ik zit in lotingsklasse b.
@elise95 twee vrienden van mij weten al dat ze zijn uitgeloot voor fysiotherapie in leiden. Gek dat jij het nog niet weet...
ja zeker apart... Hebben ze een brief gehad?