Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
                                                         Saintelette schreef:Uhm, noordelijk zeekleilandschap, zeedijken, laagveenlandschap, ontginning, inklinking, duinlandschap, rivierkleilandschap, zuidwestelijk zeekleilandschap en selnering![]()
T is niet zo zeer voor vandaag, maar gewoon over het algemeen ben ik vaak koos inspiratieloosIk wil altijd leuke dingen doen met mn klas en de stof, maar als ik t dan moet bedenken weet ik niks meer..
 Vorig jaar probeerde ik als ik mijn kindjes zo veel begrippen in één keer moest gaan vertellen ze op te delen in 2 categorieën. Een soort tabel maken op het bord, de leerlingen een lijst met begrippen geven en ze om de beurt naar voren laten komen om een begrip in een kolom te schrijven. Ook moeten ze dan kort vertellen wat het begrip inhoudt (waar je bij kan helpen)                                                         
                                                         mayniac_val schreef:En een van mijn derde klassen doet steeds pogingen om me te koppelen
 Dus op het collega uitje gisteren hebben we even wat foto's genomen om ze in de zeik te nemen 

Goed dat je het zegt, mijn school is daar vlakbij en WOI staat binnenkort op het programma.                                                         
 Ik heb werkelijk waar nog net niet een 'how to' filmpje in Magister staan 

miinynke schreef:http://www.nu.nl/algemeen/3575888/duikb ... texel.html Het artikeltje