Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Maar ik kan me voorstellen dat er ook mensen zijn die zich volledig toeleggen op het afstuderen?
. Ik vind het sowieso enorm tegenvallen hoe het is geregeld als studenten vanwege hun gezondheid geen fulltime stage kunnen doen. Ik vind dat daar gewoon een oplossing voor moet klaar liggen, maar ja..Wie ben ik he.Nynke1 schreef:janine dat is helemaal niet zo'n gek idee. Ik vind het sowieso enorm tegenvallen hoe het is geregeld als studenten vanwege hun gezondheid geen fulltime stage kunnen doen. Ik vind dat daar gewoon een oplossing voor moet klaar liggen, maar ja..Wie ben ik he.
Fijn dat jouw stage zo goed bevalt Janine, da's echt super!!
nynke.... heb daar geen woorden voor zeg.... Janine1990 schreef:Jezus Nynke, is toch niet normaal![]()
Heb je nog niet geprobeerd te bellen met het bestuur van de school? Waarschijnlijk in Amsterdam? Of het bestuur van de ROC? Zou het gewoon hoog op gooien, dat het maar bekend is. Zou het echt zo hoog mogelijk op zoeken. Schrijf desnoods een opinie naar het DvhN, of een groot artikel over misstanden in stages? Vast genoeg te verzamelen hier op Bokt.
Ik heb nu twee stagedagen, wauw, wat is het toch leuk om stage te lopen!! Het is zó leuk!!
Ik zag nog een Bedrijfskunde student, weet de naam niet meer... Maar wat voor onderzoek doen jullie? Ik begrijp dat je het niet alleen doet? Hoe werkt afstuderen bij jou op school?
Ik vertelde ook dat als ik alleen mijn stage over moet doen ik het prima vind, dan vertrek ik na de zomer gewoon naar het buitenland..Heb daar wel een adresje waar ik terecht kan en die ook begrip hebben voor mijn situatie. Dan kan ik hier gewoon mijn examens maken in april en in mei. Ik vertelde dat ik echt geen zin heb om het hele schooljaar over te doen als ik wel alle toetsen en examens heb gemaakt. Nou dat moest ik maar met iemand anders overleggen want dat ik daar "geen zin" in had sloeg nergens op volgens hem..En mijn resultaten moesten wel diploma waardig zijn. Ja yo, als ik mijn examens haal heb ik ze gehaald DUS diploma waardig. Snap het echt niet hoor...Waarom zo moeilijk doen... Nynke1 schreef:Ik vertelde ook dat als ik alleen mijn stage over moet doen ik het prima vind, dan vertrek ik na de zomer gewoon naar het buitenland..Heb daar wel een adresje waar ik terecht kan en die ook begrip hebben voor mijn situatie. Dan kan ik hier gewoon mijn examens maken in april en in mei. Ik vertelde dat ik echt geen zin heb om het hele schooljaar over te doen als ik wel alle toetsen en examens heb gemaakt. Nou dat moest ik maar met iemand anders overleggen want dat ik daar "geen zin" in had sloeg nergens op volgens hem..En mijn resultaten moesten wel diploma waardig zijn. Ja yo, als ik mijn examens haal heb ik ze gehaald DUS diploma waardig. Snap het echt niet hoor...Waarom zo moeilijk doen...