't leed dat een baan zoeken, maar niks kunnen vinden heet #6

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

N_B_N

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 14:10

Lootje1991 schreef:
blacknorton schreef:
Gaaf! Zo'n baan op tropisch eiland! Wat was t? Vind dat me shet wel in de koffer past.

Net fijn gesprek gehad bij ministerie. Maar ben benieuwd welk kant kwartje gaat vallen. Ze hebben zo nog iemand. En hoor als t goed is meer vandaag via uitzendbureau.

Het was als onderwijsassistente of als onderwijzer. Gezin en familie kon me verhuizen en ze zouden ook voor een huis zorgen als ik het goed begrepen heb. Ik zal de vacature eens opzoeken

edit: http://www.banboneirubek.com/content/on ... ssistent-4

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 14:11

Lootje, jawel ik heb al wel iets! Medewerker Inslag en orderverzamelaar bij een groot agrarisch bedrijf/ tuin en park. Ik klets gewoon gezellig mee :D Het is alleen niet iets wat ik tot mijn 65e zal gaan doen. Ik start dan ook in september met 2 studies.. :)

Winged

Re: 't leed dat een baan zoeken, maar niks kunnen vinden heet #6

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 14:15

Hier dus ook al een tijdje aan het werk, maar contract loopt in december af, geen idee wat dan. Wel zoekgebied op 2 plekken straks: Noord-Nederland (wonen in omg Assen) en Oost/Zuid-Nederland (wonen in omg Doetinchem)

Wat dat betreft...

N_B_N

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 14:18

Astaloca wel fijn dat je werk heb gevonden! Soms moet je wat he met de crisis van nu. en winged ik hoop voor je dat je contract word verlengd (als je dat wil natuurlijk) of dat je gauw nieuw werk hebt

Boompje1985

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 14:20

ik ga me toch ook nog maar eens aanbieden als kinder oppas. nu het zo slecht gaat in de opvang maakt de gewone goedkope oppas weer een kans! en ieder centje is er 1!

N_B_N

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 14:22

en als gastouder boompje1985?

Westernfreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 15:08

Blingh, gefeliciteerd! :)

Qua kleding trek ik hetzelfde aan als op kantoor. Een pantalon met een blousje erop en het liefst een blazer erop make-up hooguit wat mascara en lipgloss en zwarte enkellaarsjes.

Ben gebeld door een headhunterskantoor dat ik daar op intakegesprek kan komen. Heb goede ervaringen met detacherings- / bemiddelingsburo's dus daar ben ik wel blij mee! :j

blacknorton

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 15:09

klinkt gaaf lootje die vacature verweg, maar ja een leraarbevoegdheid!

astoloca leuk 2 nieuwe studies! welke?

klinkt geod westernfreak!!! succes

pff moet eigenlijk hoop papierwerk doen voor de ww ivm dat ik in het buitenland heb gewerkt, maar eigenlijk geen zin in......

blacknorton

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 15:27

Amaryllis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 16:21

Je moet papiaments spreken voor die vacature.. Ik heb wel mn lesbevoegdheid maar qua papiaments kom ik niet verder dan "dushi" :')

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 18:21

Sjongejonge,krijg ik mail van brabantzorg. Zoeken ze pedagogische medewerkers niveau 3 kinderopvang!! Die opleiding ben ik bijna mee klaar!! Ga nu eerst even verder eten maken en eten en dan ga ik gelijk een retegoeie sollicitatiebrief schrijven!

blacknorton

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 18:35

succes blingh!!

Leoni_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 18:51

Morgen heb ik een sollicitatiegesprek bij een tapasbar. Maar ik weet eigenlijk niet of dit wel wat voor mij is. Ik heb altijd opleidingen gedaan in de gezondheidszorg en toen ik in januari moest stoppen met mijn betaalde opleiding (herkansing niet gehaald) heb ik tot die tijd nog geen baan kunnen krijgen. Wel veel sollicitatiebrieven geschreven, 3 keer op gesprek geweest maar net niet geworden. Dus ik dacht laat ik het is in een andere hoek gaan zoeken want hele dagen thuis zitten wordt steeds frustrerender... Wat zouden jullie doen, gewoon gaan?

blacknorton

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 18:55

natuurlijk gewoon gaan! het is maar een gesprek en iedere ervaring is meegenomen.
daarnaast zegt iedereen dat het makkelijker is om te solliciteren en baan vinden als je werk heb. (daar geloof ik niet zo in) maar het staat wel beter op je CV
succes alvast

annastasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 20:17

blacknorton schreef:
nog een vacature bij stichting aap
http://www.fondsen.org/?page=24&vacature=4457

Gaaf!! Jammer dat ik door het ontbreken van een relevante stage mijn artikel 12 niet heb mogen halen. Maar de theoretische kennis is er zeker en ook heb ik een stage op een proefboerderij gelopen en aan aantal dagen in het proefdiercentrum van het UMCG.

blacknorton

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 20:24

zou het er op wagen dan, artikel 12 is een pre.

annastasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 20:26

Helaas, ik woon samen op een melkveebedrijf, en is dit toch net iets te ver weg om dagelijks te berijden |( |( |(

blacknorton

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 20:34

-O- dat is waar je woont verder in het noorden... almere is niet echt om de hoek dan.

annastasia

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 20:36

Nee helaas, Joure zou wel te doen zijn, maar Almere sloopt je echt. M'n pa heeft dat een jaar of 15 geleden gedaan. Moest toen iedere dag 1,5 jaar lang naar Almere. Toen werd almere buiten, hout etc etc gebouwd en hun bedrijf had dat project gekregen.

Toen heeft hij het gedaan, maar nu zou hij het niet meer willen, ook gezien de drukte op de weg etc.

Dyonne
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-12 21:14

Astaloca

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 00:55

blacknorton schreef:

pff moet eigenlijk hoop papierwerk doen voor de ww ivm dat ik in het buitenland heb gewerkt, maar eigenlijk geen zin in......

Logistiek en directiesecretaresse :D

Helaas wil het stagebedrijf niet echt vlotten wbt logistiek. Wie ik dus wel nodig heb -O- -O- -O- -O-
en voor een andere opleiding wat bij me past alleen werkgelegenheid dus gewoon niet.. daar kan ik wss wel wat vinden -O- -O- -O-

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 12:00

annastasia schreef:
Nee helaas, Joure zou wel te doen zijn, maar Almere sloopt je echt. M'n pa heeft dat een jaar of 15 geleden gedaan. Moest toen iedere dag 1,5 jaar lang naar Almere. Toen werd almere buiten, hout etc etc gebouwd en hun bedrijf had dat project gekregen.

Toen heeft hij het gedaan, maar nu zou hij het niet meer willen, ook gezien de drukte op de weg etc.

Kan het me heel goed voorstellen, ik reis zelf ook 1,5 uur elke dag heen..... en weer 1,5 uur terug. Ik merk dat het me zwaar valt en dat is voor mij ook een reden om te zoeken naar ander werk.

blacknorton

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 12:12

Astaloca schreef:
blacknorton schreef:

Logistiek en directiesecretaresse :D

Helaas wil het stagebedrijf niet echt vlotten wbt logistiek. Wie ik dus wel nodig heb -O- -O- -O- -O-
en voor een andere opleiding wat bij me past alleen werkgelegenheid dus gewoon niet.. daar kan ik wss wel wat vinden -O- -O- -O-

klinkt leuk!! logistiek lijkt mij ook wel wat!
jammer dat stageplaatsen niet echt wil lukken....

ik zou het ook niet trekken 1,5 heen en weer in de auto iedere dag. voor me studie brak een uur op en neer met de auto ook erg op. terwijl een uur met trein/tram voor me stage in den haag/scheveningen wel ging...

Jodie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 12:37

Mag ik mij hier melden? :D

Ik ben nu mijn eerste jaar Rechtsgeleerdheid aan de UvA aan het afronden, ik ga in één keer mijn propedeuse halen en ben dus vanaf aankomende september tweedejaars student. Nu wil ik ontzettend graag een baantje vinden in de juridische sector, al sta ik kopietjes te maken in een rechtbank het maakt me echt niet uit zolang ik het maar op mijn CV kan zetten. Ik wil me in een zo vroeg mogelijk stadium onderscheiden van andere studenten maar ondanks talloze sollicitaties zit er maar niks voor me tussen. Of ze zoeken een meer ervaren kandidaat, of toch liever een derdejaars student, of ze zijn net al voorzien, of weet ik het wat. Ik snap het allemaal wel, maar het is wel ontzettend frustrerend! Vooral omdat ik zo enthousiast ben over de studie en het vak dat ik er supergraag méér in zou willen doen.

Het loon maakt me eigenlijk ook niet bar veel uit, maar ik wil wel erg graag iets in de juridische sector; puur ervaring op doen en een CV opbouwen. Zodoende solliciteer ik ook naar stageplekken etc.

Helaas wil het tot nu toe nog niet vlotten, al ben ik al vanaf afgelopen september aan het zoeken, vandaar dat ik me hier maar aansluit, haha!

Babsiej

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-12 13:28

Vind je een deurwaarder niet wat? Om nu naast je studie te doen ...