Examenjaar vwo'ers 2012

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Sabine_Duco

Re: Examenjaar vwo'ers 2012

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 17:15

Oh vandaar. :P Wel fijn dat je nu zo'n goed cijfer hebt dan. :D

Gracezellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 17:21

Gaan jullie ook nog een examenstunt doen?

Wij hebben vannacht en morgen. Vannacht gaan klasgenoten op pad naar leraren. Ze hadden de leraren enquetes in laten vullen met oa de vraag waar ze 's nachts wakker voor gemaakt konden worden. Dus, dat gaan ze vannacht doen. Er gaat ook een filmploeg mee.

Morgen op school hebben we hippie thema en hopelijk komt iedereen uit 5 havo en 6 vwo verkleed op school. Verder gaan ze vannacht op school nog met tafels slepen ed.

Douce

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 17:39

Bij ons vind ik 't maar niets.. we mogen niets en als je niet in de commissie zit weet je ook niets. Maar ze verwachten wel dat we half 8 op school staan vrijdag. Ik pas daarvoor..

We hebben wel gave stunten gehad, maar dat vonden de leraren meestal geen gave stunten, waardoor er nu veel regels zijn..

Nanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 17:43

Wij mogen ook niks doen op school omdat ze bang zijn voor schade en dat iedereen naar huis gaat. Nu hebben ze georganiseerd dat we met de examenklassen donderdag gaan poldersporten en 's avonds gaan we een buffet eten. Is ook best leuk maar wel jammer dat we de school niet mogen terroriseren.

Gracezellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 17:45

Jammer, mogen wij gelukkig wel dus. Wij hebben veel contact gehad via facebook. Zo'n geheime groep waar zo ongeveer elke examenleerling met fb toegang tot heeft. Dus de meeste mensen weten het gelukkig.

Touchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 18:07

Wij hebben donderdag stunt. Maar ik zit niet in de commissie, en ik heb me ook niet opgegeven om te gaan helpen. Anders moest je óf woensdagavond helpen (geen tijd) óf donderdagochtend vroeg (geen tijd+geen zin). Ga denk ik kwartiertje eerder naar school om wel te kijken hoe iedereen van school aankomt.
Iedereen weet verder wel het thema, en iedereen helpt na een tijdje opruimen en dan vanaf 1 uur ongeveer is er feest voor de examenklassen met DJ enzo.

Wel erg balen zeg als je niks mag van school. Gracezellaa, jullie pakken het wel heel erg aan _/-\o_

Marloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 18:32

Wij hebben ook donderdag onze examenstunt! :)
Het thema is "Extreme Loesoe" (mijn naam is meteen Marloessoe geworden, haha) en heb al geruchten gehoord dat we gaan lasergamen op school, dus ben benieuwd.
Van 10 tot 3 hebben we examenstunt dus op school, van 4 tot 8 uitje met onze mentorklas en dan van 9 tot laat afterparty in de stad.
Nogal een druk programma dus, voor tienen ook nog proberen mn paardje te rijden, haha :=

Golan

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 19:33

Wooh, jullie examenstunten zijn best wel 'klein' vergeleken met die van ons :P De hele 6e jaarlaag weet het thema. 's Ochtends ontvangen we alle leerlingen in de omgebouwde school en waarschijnlijk zitten ze dan mooi versierd in de les haha. Dan hebben we in de pauze een groot feest met een dj in de hal en daarna volgens mij een stunt op het binnenplein. We gaan ook met z'n allen lunchen en dan is er nog een grote middagshow met een toneelstuk en filmpjes die gemaakt zijn en een dans. Dan gaan we met z'n allen avondeten en nog meer feesten :)

Misty_MMS

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-12 19:40

Die examenstunt was me even ontgaan, ik heb er ook echt nog niets over gehoord op school. Vorige jaren stelde het bij ons weinig voor (te veel regeltjes). Vooral met die 1040 uren nu zijn ze nogal bang dat de hele school leuk naar huis gaat bij de examenstunt.

Touchem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-12 15:44

Volgens mij is onze stunt ook super saai. Blijf ook niet lang op t feest, ben met de scooter naar school en mag dan toch geen alcohol. Verder moet ik ook nog paardje rijden smiddags omdat we 's avonds uit eten gaan. Golan, jullie doen 't ook wel erg uitgebreid!
Misty_MMS, das balen.. Bij ons gaan meestal alle niet-examenklassen ook wel weg zodra het écht begint, deed ik tenminste ook alle vorige jaren :') Maar dat zou het niet tegen moeten houden toch?

Nou vandaag iig al voor één examen geslaagd.. Niet voor school, maar voor de auto theorie :D

mar_fay

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-12 16:10

Wij hebben nooit een stunt... Maar we zijn van plan om daar verandering in te brengen :+
Wel wordt onze stunt pas na de examens, daarvoor gingen we het niet meer redden :')
Anne, jullie zijn vrijdag toch? Marius kijkt er nu al naar uit haha

Nienkex

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-12 16:21

Marloes schreef:
Wij hebben ook donderdag onze examenstunt! :)
Het thema is "Extreme Loesoe" (mijn naam is meteen Marloessoe geworden, haha) en heb al geruchten gehoord dat we gaan lasergamen op school, dus ben benieuwd.
Van 10 tot 3 hebben we examenstunt dus op school, van 4 tot 8 uitje met onze mentorklas en dan van 9 tot laat afterparty in de stad.
Nogal een druk programma dus, voor tienen ook nog proberen mn paardje te rijden, haha :=

HOE weet jij dat? Ik mis weer eens wat hoor :P

Als ik hoor wat sommige mensen op school hebben voor stunt, dan stelt het bij ons echt niet zo veel voor. Zelfde geldt voor gala.

Gracezellaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-12 16:31

xCathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-12 16:38

Ik heb nog niks gehoord over onze stunt, maar die is ook pas 10 of 11 mei :P

Golan

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-12 19:52

mar_fay schreef:
Wij hebben nooit een stunt... Maar we zijn van plan om daar verandering in te brengen :+
Wel wordt onze stunt pas na de examens, daarvoor gingen we het niet meer redden :')
Anne, jullie zijn vrijdag toch? Marius kijkt er nu al naar uit haha

Ja vrijdag! Pfoe ben blij dat ik het thema hier niet neer heb gezet haha.

Ik heb gewoon een 7,1 voor mijn natuurkunde herkansing!!!!!!!!!! Ik heb nog nooit een 7 gehaald voor natuurkunde en ik heb ook nog nooit een voldoende daarvoor gestaan, maar nu sta ik een 6,2!
De enige onvoldoende die ik nu heb is een 5,3 voor wiskunde, maar ik ga nog 3 dagen examentraining wiskunde doen dus ook daar heb ik wel vertrouwen in :)

Sanned

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-12 20:18

Onze examenstunt is ook pas na de examens :+
We zijn wel van plan het leuk aan te pakken: we verslepen alle tafels en stoelen uit de aula en barricaderen de lokalen en de lerarenkamer, in de aula gaan we met zoveel mogelijk mensen kamperen op luchtbedden. 's Morgens zorgen we ervoor dat iedereen galakleding aan heeft en dat de muziek keihard staat te loeien.
Dan denkt iedereen dat ze het gehad hebben, maar dan komen ze in de lerarenkamer om al het meubilair in plastic ingepakt te vinden. Bovendien zijn de lokalen op de begane grond gevuld met opgeblazen condooms waarvan er een aantal gevuld zijn met water of meel.

Ik heb er zin in :+

Ik heb gisteren m'n allerlaatste SE gehad, voor natuurkunde. Had een 7.2 :) Die examentraining heeft echt geholpen :D
Morgen, vrijdag en zaterdag nog examentraining wiskunde (waardoor ik de klassenstrijd op school mis :()

Douce

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-12 20:55

Een examenstunt na de examens.. Ik wil mijn school nog maar één keer zien, en dat is de avond dat ik geslaagd ben!

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-12 22:16

En je diploma-uitreiking dan? :D

Sanned

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-12 22:56

Douce schreef:
Een examenstunt na de examens.. Ik wil mijn school nog maar één keer zien, en dat is de avond dat ik geslaagd ben!

Ja, ik wil het ook liever voor de examens, maar dat ging niet meer qua tijd geloof ik :+ (we hebben heel veel moeite gedaan om een goede datum te prikken, en alleen na de examens werkt)

Maar ja, ik vind het ook wel wat hebben, echt een soort laatste afscheid als ze het al niet meer verwachten :P

xCathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 08:30

Oeh, ik moet nu naar school om m'n voorlopige cijferlijst te ondertekenen! Hebben jullie dat al gedaan?

Douce

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 09:14

Ik moet dat morgen doen! Ben nu thuis uitzieken, heb 3 dagen ziek op school gezeten..

xCathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 15:54

Al m'n cijfers klopte helaas, had gehoopt dat er nog wat hogers uit zou komen :=

Oh bluh, beterschap! Ik vertik het ook altijd om naar huis te gaan als ik ziek ben.. Ben zelfs een half jaar geleden met een lichte hersenschuding naar school gegaan :P
Beter nu ziek dan tijdens de examens!

Douce

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 15:57

Ja daarom heb ik ook even m'n rust gepakt, 10 uur geslapen bijvoorbeeld. Ik heb geen extreem druk schema maar goed uitslapen kom ik niet zo vaak aan toe :P

xCathy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 15:59

Ja heerlijk is dat! Om écht even lekker je rust te pakken!
Ben eigenlijk bijna nooit ziek, maar als ik ziek ben is slapen voor mij het beste medicijn! :)

Golan

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-12 18:35

Beterschap Douce. Zo ik heb vandaag mijn laatste lesdag gehad en inderdaad ook de cijferlijst ondertekend. We hebben 2 dagen lang alleen maar cake en koekjes gegeten in de les en films gekeken, best leuke maar wel misselijk makende afsluiting haha :)