Wel fijn dat je nu zo'n goed cijfer hebt dan.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Wel fijn dat je nu zo'n goed cijfer hebt dan.
De hele 6e jaarlaag weet het thema. 's Ochtends ontvangen we alle leerlingen in de omgebouwde school en waarschijnlijk zitten ze dan mooi versierd in de les haha. Dan hebben we in de pauze een groot feest met een dj in de hal en daarna volgens mij een stunt op het binnenplein. We gaan ook met z'n allen lunchen en dan is er nog een grote middagshow met een toneelstuk en filmpjes die gemaakt zijn en een dans. Dan gaan we met z'n allen avondeten en nog meer feesten
Maar dat zou het niet tegen moeten houden toch?
Marloes schreef:Wij hebben ook donderdag onze examenstunt!![]()
Het thema is "Extreme Loesoe" (mijn naam is meteen Marloessoe geworden, haha) en heb al geruchten gehoord dat we gaan lasergamen op school, dus ben benieuwd.
Van 10 tot 3 hebben we examenstunt dus op school, van 4 tot 8 uitje met onze mentorklas en dan van 9 tot laat afterparty in de stad.
Nogal een druk programma dus, voor tienen ook nog proberen mn paardje te rijden, haha

mar_fay schreef:Wij hebben nooit een stunt... Maar we zijn van plan om daar verandering in te brengen![]()
Wel wordt onze stunt pas na de examens, daarvoor gingen we het niet meer redden![]()
Anne, jullie zijn vrijdag toch? Marius kijkt er nu al naar uit haha

Die examentraining heeft echt geholpen 
)
Douce schreef:Een examenstunt na de examens.. Ik wil mijn school nog maar één keer zien, en dat is de avond dat ik geslaagd ben!
(we hebben heel veel moeite gedaan om een goede datum te prikken, en alleen na de examens werkt)