Bij mij was de bus vooral enorm druk (en zoals gewoonlijk weer 10 min te laat )... trein valt wel mee, maar dat zal straks in amersfoort wel anders zijn.
1234
Geplaatst: 09-12-11 17:45
Muurp schreef:
Iiiiewl 1234 Welke bus neem je dan altijd?
Bus 5 Vanaf Centraal/willemsplein naar mn kamer altijd bus 5 richting presikhaaf of Elsweide/HAN xD Gaat naar t zelfde punt
In Kenia stinken de mensen ook
Zo, net kwamen mn ouders me ophalen vanuit Arnhem, en toen heeft mn vader meteen de hele keuken gereorganiseerd en schoongemaakt T was ook wel vies Smeerlap van een huisgenoot Nu blinkt het en ik hoop dat mn huisgenoot de hint doorheeft! We gaan wel maandag een briefje ophangen (geplastificeerd) in het Duits (huisgenoot is Duits), met wat hij allemaal iedere dag schoon achter moet laten Hopen dat dat werkt. Als het zo schoon blijft als nu, is het helemaal top! Hadden meteen heerlijk ergens geluncht altijd handig! xD
Ik ben een week ziek geweest en heb dus mijn laptop niet aangehad...
Nog maar een weekje en dan zit ik ook op kamers Komt nu wel dichtbij maar heb er nog steeds zin in!
Ik las iets in huisregels in het duits! Ik zag bij ons al een briefje in het engels hangen! (2 engels sprekende huisgenoten)
Verder heb ik nog niet bijgelezen dat doe ik van het weekend! Moest vandaag lang naar school maar heb nu weekend tot en met maandag dus dat is wel lekker
Ja k hoop dat zo'n lijstje werkt. Had al een keer een briefje neergelegd of ie t kon schoonmaken masr daar hield hij zich heel even aan en daarna viel hij weer terug in oude ritme
Hoi, ik wil me ook melden Ik heb sinds een maandje de sleutel van een nieuwbouwstudio in Delft! En het begint allemaal al aardig ergens op te lijken. (Dwz, typisch studentikoos, overal rommel )(Ik heb gewoon nog een extra kast nodig..)
Ik heb een heel architectonisch leuk raampje, die in een punt naar buiten steekt.. Door het ene raam heb ik uitzicht op de campus (ahem, uitzicht voor zover je dat hebt op de 3e verdieping die ook als 5e verdieping kan worden gezien) en door het andere raam kijk ik naar mijn overburen in de oudere torens aan deze straat, en het voetbalveld Het rooster leert mij dat op het moment Heren 1 aan het spelen is. Woeoeoeoeoeoe
1234
Geplaatst: 10-12-11 13:42
Toen we erin trokken zag het er ook super netjes uit, maar het was dan ook nog geen studenten-appartement eerst. We trokken er alle 3 tegelijk in. Maar 1 heb k geen last van (die heeft de troep in zn kamer/ varkensstal), de ander maakt een puinhoop in de keuken enzo
Woow mn ramen zijn hier zo vies dat ik er door de zon bijna niet meer doorheen kan kijken Maar kan ze zelf van de buitenkant niet goed schoonmaken want dan moet k uit het raam gaan hangen
wwr
Geplaatst: 10-12-11 15:41
Ik wordt echt gek van de NS.. Heb de afgelopen 5 weken nog geen enkele! trein gehad die op tijd reed.. We hadden gister ook weer vertraging en dan moet ik een half uur wachten in Zwolle =(
Bij mij heeft de bus altijd vertraging en dan mis ik de trein naar Utrecht, want die gaat 2 min na aankomst in Ede. En dan moet ik dus via Amersfoort Daar heb ik normaal gesproken 20 min voor, maar vorige week had de bus zoveel vertraging, dat ik nog 4 min had om op het perron te komen
wwr
Geplaatst: 10-12-11 16:06
Bij ons zijn de bussen meestal sneller, maar ze zijn echt superdruk.. Gister stonden we echt op elkaar gepropt en als er iemand uit wilde moesten eerst de mensen bij de deur uitstappen zodat er iemand uit kon en dan konden ze weer instappen. Het was echt vol
Bij ons zijn bepaalde bussen ook stampensvol! Al ligt het wel aan het tijdstip van de dag. Op donderdagavond zijn ze altijd druk ivm koopavond in de stad.