Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
pmarena schreef:En de KvK houdt vaak toch ook wel een oogje in het zeil of iemand er wel serieus in gaat
11AFotograaf schreef:@Rinske: Wat bedoel je precies met vlottende activa? Ik heb voor mijn examen van school een ondernemingsplan gemaakt en heb wel verschillende onderdelen er in gezet, zoals kantoorartikelen en fotomaterialen en zo, maar met algemene koppen.
.

Paan schreef:Ik geloof niet dat het altijd zo is hoor. Ik hoor hier verhalen van mensen dat ze een goed gesprek hebben gehad bij de kvk en tips gekregen hebben. Nou, dat gebeurde bij ons echt niet. Het was inschrijven, niet verder vragen en je kon weer gaan. Geen advies of wat dan ook.

) Maar ik krijg koppijn van dat gedoe en steeds maar checken van de mail op antwoorden die toch niet komen dus ik hou nu dus de eer aan mijzelf en heb hier een goede les uit geleerd. 11AFotograaf schreef:ThanksHey Maaike, leuk je weer te zien! Tuurlijk mag je weer meepraten, waarom niet?? Hier is het druk, bij jou??
Hier was het ook ontzettend druk de afgelopen periode, nog een hoop fotowerk heeft er plaats gevonden voordat het showseizoen echt helemaal klaar was. Nu wordt de fotodrukte omgezet in designdrukte, iedereen wil in ene een nieuwe website 
.
. 30 Pagina's lang, en ik hoop dat de mevrouw van het UWV onder de indruk is
. Heb iig mijn huisstijl voor mijn facturen van de taarten e.d. gemaakt. Misschien dat het tijdelijk is, maar ik vind hem wel leuk
. Heb het ook gebruikt in mijn ondernemingsplan, ziet het er niet zo kaal uit.

te doen? Lijkt me weggegooid geld eerlijk gezegd. Dan lijkt me google ads oid interessanter. Eigenlijk moet jij bij bijvoorbeeld hondenfora in beeld komen, dan heb je grotere attentiewaarde. Ik heb het vorige topic niet helemaal doorgelezen dus misschien heb je daar al iets mee gedaan, in dat geval heb ik niets gezegd.
Ik ben ontzettend goed in het schrijven van scherpe zakelijke brieven. Alleen het moeilijke is dat het hier niet om bijvoorbeeld een wasmachine gaat, die doet het of die doet het niet. Dit ligt ingewikkelder, het beoordelen van leer en verftechniek vereist kennis en het is hier het ene woord tegen het andere. Bovendien heb ik een groot stuk van het leer versneden aan slechte producten en verfproeven.
)
Paan schreef:pmarena schreef:En de KvK houdt vaak toch ook wel een oogje in het zeil of iemand er wel serieus in gaat
als je binnen 5 jaar stopt met je ondernemening, moet je de belasting niet betaald hebt vanwege bijvoorbeeld de kleine ondernemersregeling weer terug betalen. Hou hier wel rekening mee.