Citaat:
Ik heb dan wel een beperking, waardoor ik een Wajong-uitkering heb, maar dat wil helemaal niet zeggen dat ik niet kan functioneren in de maatschappij!
En iemand anders hoeft me al helemaaaal niet te vertellen waar ik wel en niet kan functioneren, of wat ik wel of niet in mijn mars heb zitten.
Daar ben ik écht niet van gediend.
Tsja, onwetendheid, he.
En bij zo'n bedrijf.. Daar zou ik niet eens wíllen werken.
Zo ben ik ook. Zit met mijn rug maar sommige denken dan gelijk dat je niks meer kan.
Zo zei ik vorige week dat ik wel post wou rondbrengen , komen hun met 'ja maar dan zit je met je rug'....nee 6,5 uur op een stoel zitten is gezond.
En na bijna 10 jaar weet ik wat ik wel en wat ik niet kan en wat ik een beetje kan. Heb vanmorgen 4 paardenvoeten 'bekapt' ja dat moet ik een dag of 2 bezuren en dan is het weer goed.
Verder probeer ik er nu niet zoveel meer op in te gaan...als ik het voor mijzelf maar weet.
Ik zit nu op de sociale werkplaats en alles wat hier rondloopt loopt kreupel of is gek. Maar werken kunnen ze zeker wel hoor. En een aantal van die 'kreupele' (sorry maar zo ben ik nu eenmaal, beetje zelfspot) zou ik best nog wel op een regulier bedrijf zien werken.