Een jaar High-School (deel2)

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Polly, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Fleur_Laura

Re: Een jaar High-School (deel2)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-03-11 19:07

Oh super leuk Laura!
Mijn gastgezin zei dat ze het ook al 2 weken ofzo voordat ik het wist weten :P
Ik wist het geloof ik 28 december ofzo en ik zou 18 augustus het volgende jaar gaan :P Ik zat in de zeer vroege lichting :')

Desolate

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-11 10:13

Oei! Nog maar twee maandjes voordat mijn avontuurtje begint! (Summercamp)

Unfaithful

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-11 10:33

Spannend!! :D :D

Lienek

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 09:22

Afbeelding

Afbeelding

Even 2 foto's van mijn 'kleine' collectie!
Het heeft vandaag alleen maar geregend, echt verschrikkelijk het weer en dat terwijl het dit weekend nog bloedheet was!

Heb ook even mijn blog geschreven van de week;
lienekevsnieuwzeeland.waarbenjij.nu

Daar staan ook meerdere foto's op :)

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-11 09:32

Ik kijk vanmiddag als ik even tijd heb. Leuk om je weer even langs te zien komen! :D

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-11 11:44

Leuk Lieneke!

Ik heb gister even gezellig weer met 2 amerikaanse vriendinnen geskyped, was wel weer ff leuk :))

xxBritt

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-11 15:29

Tis weer een beetje dood :(.
Jammer.
Ik vind het echt nog steeds leuk om al die verhalen te lezen!
En als iemand het leuk vind om me dingen te Pbe ofzo over verhalen en tips ik zeg doen :o
Ik hoop dat ik dit jaar overga want dan kan ik naar open dagen enzo gaan voor High Schoool!
ik heb er al helemaal zin in <3

Trouwens leuke foto;s allemaal!

xxx

arans

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-11 10:19

ander vriendin heeft ook een gastgezin in florida :D
Dus nu gaat er 1 meisje naar texas, 1 naar Florida, en twee weten het nog niet :)/

AmoCavallo

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-04-11 11:12

Ik was dit topic helemaal vergeten.
Ik heb me aangemeld voor High school Canada, met into. Nu alleen nog wachten op een gast gezin.
Zelf ben ik iets minder te spreken over travel Active, wij hebben zelf een uitwisselings student in huis gehad, van travel active, dat was echt bagger slecht geregeld. Al was onze Autralische uitwisselings student echt geweldig, ik heb het zo naar me zin gehad met haar.

Desolate

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-11 14:15

Mijn visum heb ik net ontvangen, en de eerste dollars zijn er nu ook! Nog 4 weken totdat ik ga! :D

ladylay

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 03:57

Spannend!!! :D

Lightielight

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 06:57

Zo'n jaar vliegt voorbij.... Het lijkt gisteren dat Lieneke naar Nieuw Zeeland vertrok..en nu is ze over een week of 9 al weer terug.......ik hoop echt dat iedereen het net zo fijn heeft als zij het deze maanden heeft.....

Lienek

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 07:58

Hey iedereen!
Zoals als mijn moeder al zei; het leek wel gisteren dat ik vertrok, eigenlijk ben ik ondanks dat ik nog 9 weken over heb, nu al afscheid aan het nemen van iedereen.
Elke keer als mensen me vragen hoeveel dagen ik nog over heb krijg ik een brok in m'n keel, vooral als ze dingen zeggen als, je kijkt er vast erg naar uit om weer thuis te zijn.
Voor mij is nieuw zeeland mijn thuis. Mijn vrienden wonen er, vrienden waarvan ik het gevoel heb dat ik ze al jaren ken.
Ik kijk niet echt uit naar het afscheid want ik weet dat het ontzettend moeilijk gaat worden, maar dat komt alleen maar omdat ik zeker de laatste paar maanden zo'n ongelooflijk fijne tijd heb gehad. :)

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-11 08:31

Dat had ik ook Lieneke... ik wilde niet weg, ik voelde me daar thuis. Maar ik miste Nederland wel. Ik wist echt niet wat ik met mezelf aanmoest. Ik heb het ook verschrikkelijk moeilijk gehad toen ik wegging.... maar zoals je zegt, dat bewijst alleen dat je het daar heel fijn hebt gehad.

Wat voor mij heel erg hielp, is omdat ik in het laatste schooljaar zat, tegen mezelf te zeggen dat iedereen toch zijn eigen kant op ging. Een paar vrienden zaten een jaar lager, maar de meesten gingen toch naar verschillende universiteiten om een nieuw leven op te bouwen. Zo kon ik mezelf inpraten dat ik eigenlijk niks zou missen. Maar man o man... mijn nieuwe land, mijn nieuwe thuis, mijn nieuwe vrienden... alles met energie, moeite en liefde opgebouwd moest weer achtergelaten worden. Het voelde zo oneerlijk. Nu kijk ik terug op een mooie tijd, maar het verlangen om terug te gaan blijft wel hoor..

AmoCavallo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-11 20:20

Dat kan ik me wel voorstellen Lieneke...
Toen my host zus terug ging naar Australia, was het afscheid ook wel behoorlijk moeilijk, we stonden allemaal te huilen op het vliegveld. _O- En dat terwijl ze hier maar 2 maanden was. Later vertelde ze, dat iedereen op het vliegveld aan haar vroeg of het wel met haar ging, (ze zag er nogal verdrietig uit, blijkbaar)
En wij hadden het er ook best moeilijk mee (ik, mijn broertje en ouders). Maar ja het hoort er nu eenmaal bij. Veel sterkte :)

Ik wil een Host family !!!!!
ik wordt gek van het wachten :D

Maaike__

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 19:13

Wie heeft hier goede of slechte ervaringen met EF? Ik hoor echt hele wisselende verhalen... En ik hoop qua organisatie een goede keus te maken... Vind dat erg lastig omdat er zoveeel keus is!

En echt heel leuk om jullie verhalen te lezen! :)

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-11 19:17

Beetje terug lezen in het topic :)

Ik praat eigs nog vrij regelmatig met amerikaanse vriendinnen, erg leuk :j
Er was alleen vd andere school cheerleader overleden ;( Ik kende haar verder niet maar wel sneu -O-
Verder praat ik ook best vaak met mn hostdad haha, hij is te grappig :))

En soms ben je ergens en zie je iemand en denk je; hee dat is...!!
Onee, kan niet, ik ben in NL :Y) :')

_karin_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 20:12

Dat heb ik ook heel vaak Melanie! Al mijn Amerikaanse bekenden lijken een Nederlandse kloon te hebben :')

MelanieB

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-05-11 20:27

_karin_ schreef:
Dat heb ik ook heel vaak Melanie! Al mijn Amerikaanse bekenden lijken een Nederlandse kloon te hebben :')

Haha ik ben dus niet de enige die dat denkt dus _O-

miccamaaike

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-11 22:31

Grappig ik denk ook wel eens iemand te zien lopen van mijn highschool en dat is toch echt al 7 jaar geleden en die mensen zien er inmiddels ws een stuk ouder uit :+

Leuk dat je nog zulk leuk contact hebt Melanie!
Vorig jaar is een meisje van mijn highschool die ik wel goed kende verongelukt, dat vond ik toen (en nu) wel erg heftig vooral omdat je dan alles op afstand beleeft.

chelss

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-11 20:03

Leuk al die ervaringen zo, ik ga volgend jaar ook :D
Ik heb al een gastgezin, vorige week opgebeld. Ik ga naar minnesota, spannend! Anderhalfuur van minneapolis vandaan. Ik ga met EF als organisatie, maar ik vind het wel heel spannend. Ik weet niet wat ik er van moet verwachten dusss spannend :D

ladylay

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 01:17

MelanieB schreef:
_karin_ schreef:

Haha ik ben dus niet de enige die dat denkt dus _O-

Dat heb ik dus ook :')

Overigens het was alsof ik gisteren vertrok en ga over 6 weekjes alweer terug naar Nederland ;(

Echt geen trek in, maar er staat een gouden toekomst tegemoet. En de laatse weken geniet ik nog harder dan ervoor, en party nog harder dan ervoor :')

Fleur_Laura

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 02:18

Hier hetzelfde verhaal, het was als gisteren dat ik hier aankwam, maar aan de andere kant ook alsof ik hier al jaren woon. En het is een heel dubbel gevoel; ik wil hier graag blijven wonen in mijn nieuwe leven, maar ik wil ook terug naar Nederland om daar mijn familie en vrienden weer te zien.
Zal inderdaad wel heel raar zijn om weer terug te zijn!
Mijn laatste paar weken zijn ook echt superleuk en helemaal volgepland, gelukkig heb ik nog tot 16 juli.
Deze week heb ik maandag tot donderdag halve dagen school, vrijdag normale dag en dan maandag daarop is mijn laatste dag, gaat heel raar worden...

Laura_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-05-11 12:33

Dat klinkt zeker raar dat je nog maar 1,5 week moet ongveer.. Ik ken dus ook 2 meisjes die High School doen dit jaar, maar dat lijkt ook nog maar paar weken geleden dat ik hun eerste blog las zegmaar. De tijd is zo snel gegaan!

Ik ga volgend jaar dus College doen en t voelt nu al raar. Dan denk ik echt woow het lijkt zo kort geleden dat hun weg zijn gegaan en dan denk ik ja hoe zal dat volgend jaar bij mij zijn zegmaar. Je beleefd het natuurlijk in hele andere ''ogen''

Maargoed als ik alle verhalen hoor is het jaar echt zo voorbij

Desolate

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-11 21:05

Volgende week zaterdag om half 12 vlieg ik! Ik heb er superveel zin in! :D Ik ben al campsongs aan het leren! Iemand nog aanraders? :D