VWO eindexamen 2010 II

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 23:28

Wat gaan jullie hard meiden!!

Ik duik erin, morgen vroeg op om nog het laatste stukje Latijn te doen, ik onthoud nu toch niets meer :')

:wave:

RicardoOpa

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 23:28

Gittekit schreef:
Verwarming slopen zal hopelijk voor jou verzekeringswerk zijn idd. ;)
Een leraar slaan? Dat krijg je toch niet bedacht.. :=

Noujaa, er zitten bij mij op school ook van die kinders van wie ik niet eens zoverrast zal zijn wanneer ze een leraar zouden slaan.

RicardoOpa

Re: VWO eindexamen 2010 II

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-10 23:29

Succes Ilsiie!

Ik ga ook afsluiten, krijg pijn in mn rug van het zitten samenvatten.

Byebyeee! Slaap lekker iedereen.

NieneWiep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-10 10:36

Goedemorgen! Zit te twijfelen of ik vandaag naar school zal gaan, heb twee uurtjes, NL en Duits, en daar doen we toch niks. En om daarvoor nou zo ver te fietsen door de gladheid. Kan thuis echt veel meer doen. :=

Dus ik blijf maar thuis, haha.

Isjtar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 11:37

Haha, goede keuze Nienke! :)
Ik had vandaag alleen spaans, want we moeten deze week oefenen voor de individual oral voor engels, dus vallen de lessen uit :) Met spaans heb ik even geregeld dat ik dat vrijdag kan volgen als ik ook mn oral moet oefenen, ze vond het helemaal prima :P

NieneWiep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-10 11:41

Moet je eigenlijk ook examen in Spaans doen?

Isjtar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 11:47

Nope :) Na het derde blok heb ik geloof ik ook geen lessen meer van spaans :)

NieneWiep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-10 11:50

Okee, dat is wel fijn. Wel de kennis maar niet het examen, haha.

Ik ben nu een duitse brief aan het schrijven over wat ik na mijn examen wil doen. Heb alleen niet zoveel inspiratie. :Y)

Isjtar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 11:52

Haha, gewoon een leuk verhaal verzinnen. Zeg dat je naar afrika wil gaan om arme kindertjes te helpen ofzo :P

NieneWiep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-10 11:55

Ja, het moet alleen een Duitstalig land zijn. :') En daar is niet zoveel te beleven..

Isjtar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 12:02

Haha, ik vrees dat ik je dan niet kan helpen... Ben zelf ook nooit zo origineel met brieven ed :Y)

NieneWiep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-10 12:07

Zo ik heb hem af (had bijna alles al hoor) maar volgens mij is het grammaticaal echt slecht. :') Vertaal meestal alles gewoon letterlijk naar het Duits.

RicardoOpa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 12:28

Goede-bijna-middag :)

Waarover heb je geschreven Nien?

Vandaag reparatiedag voor handelingsdelen, gelukkig alles goed. Weinig te repareren dus. En dat terwijl ik er echt niéét veel aan heb gedaan. :=

Saaaie dag vandaag, vanmiddag toch maar weer wat voorbereiden voor de toetsweek. Ik geloof dat ik van de helft van m'n vakken, nog aan alles moet beginnen.

RicardoOpa

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 12:31

Geloven jullie trouwens allemaal in jezelf dat je op het VWO thuis hoort? Ik zelf heb namelijk nogal wat twijfels over m'n werkhouding. Ik denk dat ik het op hersen-gebied best aankan, maar mijn werkhouding is soms echt van een vmbo'er. (Lang leve de vooroordelen!) Ik ben ook niet iemand die alleen maar voldoendes op zijn rapport heeft.

Isjtar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 12:32

Hmm, kga me maar eens aankleden (sinds ik wakker ben zit ik al achter mn pc :') ) en dan maar eens aan het werk! Ik heb nog genoeg te doen voor wiskunde en natuurkunde B-)
Ik kreeg vorige week mn pws terug (concept) en mevrouwtje had hem eigenlijk al meteen willen becijferen omdat ze m zo goed vond :D

Nou ik kan het vwo prima aan, alleen mijn werkhouding is idd ook slecht al begint het steeds beter te worden :P Ik heb mezelf inmiddels al zover weten te krijgen dat ik op tijd ga leren, waardoor ik geen onvoldoendes meer haal :)

NieneWiep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-10 12:43

RicardoOpa schreef:
Goede-bijna-middag :)

Waarover heb je geschreven Nien?

Beetje standaard gehouden dat ik gewoon een reis door duitsland wil doen, er en werken en bladiebla. :')

Ik denk dat ik qua herseninhoud wel op het VWO thuis hoor, maar qua houding niet. Ik maak vaak wel mn huiswerk, maar in de les let ik eigenlijk nauwelijks op. Krijg ook na elke rapportvergadering weer te horen dat ik toch echt op moet houden met zoveel te kletsen. Ik zit altijd met mn 4 beste vriendinnen in een groepje, en we zijn al benoemd tot de Giggles, omdat we het zo gezellig hebben samen. :')

NieneWiep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-10 13:44

*\o/* *\o/* Ik kreeg net een smsje van PWS partner dat we een 9,7 hebben!!! AAHHHH. :D :D :D

Dobby91

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 13:58

Serieus, wat doen jullie allemaal veel aan school. :wow: Geloof dat ik me in een hoekje moet gaan schamen, heb in 6 jaar mss 3 keer huiswerk gemaakt. :=
Gefeli met je pws cijfer trouwens, heel netjes!

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 14:06

WHAAAAAAAAAAA NIENKE :oo WAT SUPERGOED!!! :D +:)+

Mijn Latijn ging gelukkig écht heel erg goed!! Het lijkt wel of er een kwartje is gevallen dat ik het nu wél opeens begrijp.. Maargoed, des te beter :Y)

Volgens mijn vriendinnen ben ik een model VWO leerling met modelcijfers.. Tsja, ik doe vaak mijn huiswerk en als het echt moet weet ik mezelf ook wel aan het werk te zetten, ik let eigenlijk altijd wel op in de lessen, dus ik denk dat ik idd wel op het VWO thuis hoor. (Sterker nog, eigenlijk irriteer ik me vaak aan mensen in mijn klas die de les verstoren :o )

Maargoed :) Iedereen is hard aan 't werk en Nienke werkt thuis vandaag, geef je groot gelijk, jij moet idd best een pokke-eind fietsen volgens mij :=

Ik ga mezelf aan mijn wiskunde zetten!

NieneWiep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-10 14:08

Haha Ils, jij wil niet bij mij in de klas zitten volgens mij. :')

Ja, 10 km heen en 10 terug, en het is glad en koud. En heb nu thuis al meer gedaan dan dat ik op school zou doen.

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 14:09

NieneWiep schreef:
Haha Ils, jij wil niet bij mij in de klas zitten volgens mij. :')

Ja, 10 km heen en 10 terug, en het is glad en koud. En heb nu thuis al meer gedaan dan dat ik op school zou doen.

Dan was 't de goede keus :P Soms ook wel lekker om ff dagje thuis te blijven hoor :)

Hahaha, dat vrees ik ook als jij het zegt :P Maargoed de meeste mensen kennen me onderhand een beetje en weten hoe ik in elkaar steek. Ik kan heel gezellig zijn, maar als ik in de les zit dan wil ik gewoon opletten omdat ik het wil snappen :+ :=

NieneWiep

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-10 14:18

Maar het kan ook echt zo gezellig zijn bij ons in de les, vooral bij geschiedenis. We hebben echt een topleraar, met dezelfde humor als ons. :') Hij komt uit Curacao en praat echt lelijk Engels, waar we hem fijn mee kunnen pesten. En hij is de eerste die nieuws had over Chris en Rihanna, en als er weer eens een nieuw programma is op MTV weet hij er alles van. :)) Hij krijgt binnenkort een derde kindje en dan mogen we op kraamvisite komen, moeten we alleen wel naar Nijmegen... :Y) Maar hij houd ons dus altijd van ons werk af, is het eindelijk stil en iedereen aan het werk, komt ie zo naar ons groepje toe: Pssst hebben jullie gister 16 and pregnant gezien? En dan een heel verhaal. :')

Isjtar

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 14:27

Wauw Nienke wat ontzettend goed zeg, gefeliciteerd! :D
Ik maak zelf ook nooit mn huiswerk, alleen nu ben ik een beetje bezig met school omdat ik over 2 weken toetsweek heb :=
Haha, vet van die leraar! 8-) Onze leraar voor natuurkunde is ook echt heel vet. Hij heeft ook filosofie gestudeerd, dus elke les zijn er leuke discussies over bepaalde onderwerpen :)

Anna

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 14:43

RicardoOpa schreef:
Geloven jullie trouwens allemaal in jezelf dat je op het VWO thuis hoort? Ik zelf heb namelijk nogal wat twijfels over m'n werkhouding. Ik denk dat ik het op hersen-gebied best aankan, maar mijn werkhouding is soms echt van een vmbo'er. (Lang leve de vooroordelen!) Ik ben ook niet iemand die alleen maar voldoendes op zijn rapport heeft.

Qua werkhouding hoor ik niet thuis op het VWO vrees ik, ik ben nog altijd niet begonnen met leren terwijl ik toch echt al over 2 dagen toetsweek heb :=
Met nog vrij veel mondelingen waarbij ik het hele boek moet kennen :=
Maar aan de andere kant denk ik: als ik zo zonder te leren zesjes haal, moet ik wel goed genoeg zijn voor het VWO toch? :Y)

Ilsiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-10 14:47

hahahaha Nienke, dat is idd wel geniaal! :D Als de leraar meedoet vind ik het ook wel gezellig hoor, dat is het ook niet :+ haha maar als de docent zijn/haar verhaal wil vertellen, moet ze dat wel gewoon kunnen doen :+

Okee ik houd wel op ok? O:)