Ik duik erin, morgen vroeg op om nog het laatste stukje Latijn te doen, ik onthoud nu toch niets meer

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

En daar is niet zoveel te beleven..
Vertaal meestal alles gewoon letterlijk naar het Duits. 

) en dan maar eens aan het werk! Ik heb nog genoeg te doen voor wiskunde en natuurkunde

Ik heb mezelf inmiddels al zover weten te krijgen dat ik op tijd ga leren, waardoor ik geen onvoldoendes meer haal
RicardoOpa schreef:Goede-bijna-middag
Waarover heb je geschreven Nien?

Ik kreeg net een smsje van PWS partner dat we een 9,7 hebben!!! AAHHHH.
WAT SUPERGOED!!!

)
Iedereen is hard aan 't werk en Nienke werkt thuis vandaag, geef je groot gelijk, jij moet idd best een pokke-eind fietsen volgens mij 
NieneWiep schreef:Haha Ils, jij wil niet bij mij in de klas zitten volgens mij.![]()
Ja, 10 km heen en 10 terug, en het is glad en koud. En heb nu thuis al meer gedaan dan dat ik op school zou doen.
Soms ook wel lekker om ff dagje thuis te blijven hoor 
Maargoed de meeste mensen kennen me onderhand een beetje en weten hoe ik in elkaar steek. Ik kan heel gezellig zijn, maar als ik in de les zit dan wil ik gewoon opletten omdat ik het wil snappen
Hij komt uit Curacao en praat echt lelijk Engels, waar we hem fijn mee kunnen pesten. En hij is de eerste die nieuws had over Chris en Rihanna, en als er weer eens een nieuw programma is op MTV weet hij er alles van.
Hij krijgt binnenkort een derde kindje en dan mogen we op kraamvisite komen, moeten we alleen wel naar Nijmegen...
Maar hij houd ons dus altijd van ons werk af, is het eindelijk stil en iedereen aan het werk, komt ie zo naar ons groepje toe: Pssst hebben jullie gister 16 and pregnant gezien? En dan een heel verhaal.

Onze leraar voor natuurkunde is ook echt heel vet. Hij heeft ook filosofie gestudeerd, dus elke les zijn er leuke discussies over bepaalde onderwerpen
RicardoOpa schreef:Geloven jullie trouwens allemaal in jezelf dat je op het VWO thuis hoort? Ik zelf heb namelijk nogal wat twijfels over m'n werkhouding. Ik denk dat ik het op hersen-gebied best aankan, maar mijn werkhouding is soms echt van een vmbo'er. (Lang leve de vooroordelen!) Ik ben ook niet iemand die alleen maar voldoendes op zijn rapport heeft.