echt gaaf is het daar helemaal super!!
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
echt gaaf is het daar helemaal super!!
dus ik voelde me echt vreemd

dat is echt iets wat ik al me hele leven wil! 
En ja.. verder moet ik om half 5 me nest uit.. dat wordt wat..
noouuu.... dancingpiter schreef:ik wil over 2 jaar ook naar Deurne.
zelf heb ik een fries waar ik dressuur mee rijd en dan wil ik voor het springen gewoon een schoolpaard huren maar hoe zit het met de paarden op school worden die je toegewezen of mag je zelf iets uitkiezen?
heb je het paard dan voor je eigen of rijden er nog meer mensen op dat paard wat je gehuurd hebt?
millennium schreef:dancingpiter schreef:ik wil over 2 jaar ook naar Deurne.
zelf heb ik een fries waar ik dressuur mee rijd en dan wil ik voor het springen gewoon een schoolpaard huren maar hoe zit het met de paarden op school worden die je toegewezen of mag je zelf iets uitkiezen?
heb je het paard dan voor je eigen of rijden er nog meer mensen op dat paard wat je gehuurd hebt?
Je krijgt een schoolpaard toegewezen en jij bent dan ook de enige die die periode het schoolpaard rijd.
snissje schreef:Er staan trouwens gave paarden daar !! Ik had begrepen dat er ook hengsten mogen? Staan er 3-4 volgens mij of zit daar iets aan vast (regel)..??
Judje schreef:Het nadeel van Deurne vind ik sowieso dat er amper weidegang is voor de paarden. Dat zou voor mij al een reden zijn om daar totaal niet naartoe te willen.
Daarnaast staat Deurne steeds minder goed aangeschreven in de paardenwereld en is het niveau dat ze daar met rijden leren nou niet echt je van het.