Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
noekje schreef:Zitten hier ook mensen met AK in het profiel die handige tips hebben voor mij? Ben er toch zo slecht in.. Als ik me dood leer haal ik een 6, werkt ook niet erg motivierend..
Josien_ schreef:noekje schreef:Zitten hier ook mensen met AK in het profiel die handige tips hebben voor mij? Ben er toch zo slecht in.. Als ik me dood leer haal ik een 6, werkt ook niet erg motivierend..
Ja ik heb AK!
Voor mijn eerste toets dit jaar had ik een 8( door een zogenaamde Casequest een 8,5 )
Wij oefenen veel met de examenbundel, misschien dat dat helpt ?
_Denise_ schreef:Ik heb ook AK en we doen echt geen ene fl.kker in de les. Voor m'n PTA's had ik wel 7,5 en hoger, maar dat was eerder eigen interpretatie dan 'uit het boekje'. Begrijpen is volgens mij beter dan het kennen bij aardrijkskunde.
Wat is een Casequest?
sHaKiEjLaVeR schreef:Bij ons bestaat aardrijkskunde ook meer uit begrijpen dan leren, moet zeggen dat ik de tekst in het boek altijd nogal slap vind.
Over 3 weken 18, ben van plan om voor wat vriendinnetjes van school een high tea te houden gewoon gezellig bij mij thuis, zal het laatste jaar zijn dat we met z'n allen een verjaardag vieren. Iemand een idee vanaf hoelaat je dit meestal doet?
sHaKiEjLaVeR schreef:Over 3 weken 18, ben van plan om voor wat vriendinnetjes van school een high tea te houden gewoon gezellig bij mij thuis, zal het laatste jaar zijn dat we met z'n allen een verjaardag vieren. Iemand een idee vanaf hoelaat je dit meestal doet?