Nachtdienst

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Lis_Ol

Re: Nachtdienst

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-16 02:54

hier ook weer aanwezig, 4/5.

Gecondoleerd Helene! sterkte alvast voor donderdag.

Hier ook alleen, wel collega's op andere afdelingen maar die zie ik nooit..
Net wel een uur met een patiënt zitten kletsen, dus moet nu nog hard aan t werk :')

Helene83

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-16 02:59

Dank je wel Lis_Ol
Haha.. ach, daar zijn we toch ook een beetje voor in de nacht? Ik moet echt ontzettend inkomen.. moet nog allerlei mail beantwoorden.. jak.. daar wordt je ook zo suf van als een kanarie.. :')

Lis_Ol

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-16 03:20

Normaal voer ik geen gesprekken in de nacht, maar dit is mijn mentor patiënt en hadden het echt over van alles en nog wat. Hij zei dat die het fijn vond me ook van de andere kant (dus niet het strenge staflid :Y) maar gewoon persoonlijk) te zien.

Moet nog een dossieranalyse maken, uc's nakijken, en waszakjes maken :')

Helene83

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-16 03:31

Ik vind ook dat de nacht is om te slapen, maar degene die dan toch bij me aankloppen, tja.. dan sta ik ze wel te woord zolang nodig is. Ze moeten niet allemaal lopen dralen, want dan stuur ik ze gewoon weer naar bed. :Y) :')

Rennie89

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-16 03:32

Het was net best fris op de scooter xD gelukkig heb ik een auto sinds kort dus kan toch warm zitten in de winter. Nu kwam ov even beter uit :p

Geen oog dicht gedaan helaas dus het leek mij onverantwoord om met auto te gaan, vooral voor de terugweg om 14:00

Lis_Ol

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-16 04:09

t is inderdaad goed koud..
ik heb hier de verwarming op levensgevaarlijk, maar hij doet t niet. -O-

werk jij tot zo laat? of ben je net pas begonnen dan?

Helene83

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-16 04:13

Dat zijn inderdaad wel bijzondere werktijden dan?
Het is inderdaad heel erg koud, hier kunnen we de temperatuur niet bepalen in de gemeenschappelijke en kantoorruimtes.. dus ik moet het er lekker mee doen. Balen dat je denkt het lekker warm te stoken en zit je nog in de kou.. Ik heb het sowieso al snel koud in de nacht, maar had eerlijk gezegd niet gedacht dat het nu al zo fris zou zijn. Toen ik om 22 uur met de pont mee moest was het 7 graden.. :brr:
Helaas rook ik, das ook koud. :+

Lis_Ol

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-16 05:36

Jaaaa, t begint goed af te koelen.
Bij mij thuis merk ik het ook, oud huis + mijn buren zijn verhuisd, dus leeg huis gelijk aan mijn woonkamer. merk je toch wel hoor.
Kan niet wachten tot (hopelijk) over 3 maanden, goed geisoleerd huis _O-

Tijd gaat snel vannacht, de eerste beginnen hier al wakker te worden.

Helene83

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-16 05:44

Hier gaat de tijd ook wel snel.. altijd fijn..
Dit weer is wel 10x beter om overdag lekker in je dekentje te kruipen. Bij mijn laatste nachtdiensten was het 30+ graden.. dat vond ik een beetje te :+
Zat net je topic in je onderschrift te bekijken.. wat heb je toch een geweldig paard onder je kont, heb het al eens eerder gezegd geloof ik, maar ik blijf hem super gaaf vinden, jullie zijn een mooie combi!

Lis_Ol

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-16 06:27

Zoo jaa, merk ook wel dat ik veel beter doorslaap nu het kouder is hoor. gister van 12 tot 9, met maar 1x wakker voor t toilet :Y)

Aah, lief van je! ben ook wel heel blij met hem hoor <3
hij is nu zo lekker aan het uitproberen op zijn manier :))

Helene83

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-16 06:40

Hahaha.. ik rij er ook zo 1, al moet ik zeggen dat ze zich tegenwoordig wel wat sneller "overgeeft" aan me.. maar inderdaad, als ze eens wat probeert is dit op zo'n manier dat het eerder lomp op me over komt dan dat ze me het idee geeft dat er geen land mee te bezeilen is.. }:0
Wat voorheen wel eens net andersom was..

Lis_Ol

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-16 06:49

Hij was eerst echt aan het klieren dat alles zegmaar 'eng' was. Daar ben ik nu doorheen, hoef enkel m'n stem te gebruiken en dan geeft hij het weer op.
En toen ging die t weekend even z'n buik op zetten en reageerde totaal niet meer op mijn been _O- weer wat nieuws.

Wel fijn dat het bij jullie wat bijgedraaid is, niet prettig hoor als je er niks mee kan.
Freek is natuurlijk ook zo groot, maar thank god beseft hij zelf niet hoe sterk die kan zijn. Al is hij ook geen type om gemeen te doen/ over je heen te walsen. Te onzeker voor :=

Helene83

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-16 06:55

Toen ik Kiwi net reed, kon ik nog geen eens fatsoenlijk opstijgen.. ben er al opstijgend gigantisch vanaf gekletterd.. Of er gewoon keihard vandoor gaan met mij er op.. niet fijn als je alleen maar buiten kan rijden.. -O- Maar inderdaad, met veel liefde en geduld zijn we elkaar meer gaan vertrouwen en dat gaat steeds beter.

Kiwi is niet zo groot als Freek, maar wel aardig aan de maat, zelfs voor een trekpaard.. maar ze is eigenlijk net zo groot als dat ze lief is.. Ook dat vlucht gedrag van haar was gewoon onzekerheid.. Ik heb heel wat uren op haar rug door gebracht, haar vertellende wat vertrouwen is en dat dat 2 kanten op moet werken.. _O-

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-16 07:39

Ja nog wel andere diensten tussen door gehad hoor.
Maandag uut de nacht gekomen, woensdag en vrijdag dag dienst gehad en donderdag hele dag bhv gehad. En zondag weer de nacht in gegaan

Hier in de zithoek ook verwarming aangehad vannacht, was inderdaad koud.

Een praatje in de nacht moet kunnen.

Hier was her rustig, ook wel eens fijn als ze gewoon slapen.

Slaap lekker allemaal.

Helene83

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-16 22:54

Hallooo.. daar zijn we weer. 2/2..

Ik heb geslapen als een roosje.. werd af en toe wel wakker van mijn eigen koude voeten.. brrr, wat had ik het koud vanochtend.. gelukkig heb ik een kat die graag bij me onder de dekens kruipt en me dan lekker warm kan houden.
Afbeelding

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-10-16 23:25

Succes je laatste nachtje.

Mijn laatste ook. Maar 2,5uur geslapen, hierna moe maar klaar wakker.

Helene83

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 00:10

Dat is niet lang.. ik was toen ik eenmaal wakker was ook klaarwakker.. heb ik anders niet zo snel.. :+

Lis_Ol

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 00:39

Hier ook de laatste, 5/5 :z
Vandaag helaas weinig geslapen, werd ook regelmatig wakker omdat ik zulke koude handen en voeten had..
Haha zo lig ik ook veel met mijn kat ja _O-

Wou vanmorgen naar stal, maar er was een ongeluk gebeurt dus heel de snelweg stond vast.. vanavond kwamen er 2 vriendinnen eten dus moest vroeg op,
stalgenootje lief gebeld met de vraag of ze zijn stal wou doen (Freek stond toch de hele dag op de wei) zodat ik gelijk naar huis kon rijden om te slapen.
Helaas viel ik pas tegen 10e in slaap, 3x wakker geweest en om 17.15 echt klaar wakker.. Wordt een laaange nacht :')

Helene83

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 00:49

Ik sliep ook pas tegen 10 en om 17 uur klaar wakker, maar kon daarna gelukkig rustig aan doen, dat schilt. Ik ben vaak pas om 9 uur thuis wanneer ik direct naar huis ga.. Ik begreep het inderdaad dat er wel wat ongelukken waren gebeurd.. tussen vaanplein en Barendrecht stond het ook helemaal vast begreep ik. Ik ben blij dat ik niet meer in Rotterdam woon, zo na de nacht. Kan nu lekker binnendoor naar huis, sta enkel in de file achter een trekker. }:0

Hahaha.. heerlijk hè van die katten.. :Z

Ik ga nu eerst ff wat eten.. misschien dat ik daar weer wat energie van krijg.

Lis_Ol

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 00:53

Ja ik heb me ook niet heel druk gemaakt hoor, de meiden wisten ook dat ik al 4 nachten erop had zitten.
Was eigenlijk gisterochtend klaar, maar ivm ziekte heb ik er 2 extra nu.

Haha schei maar uit, moest via barendrecht naar heinenoord, dus dat werd hem niet.
Uiteindelijk via een omweg naar huis (ja langs vaanplein :') ) dus was daar tegen 8.15.

Pff, ik zit nog vol van de pannenkoeken.. voorlopig heb ik nog geen trek!

Helene83

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 01:02

Staat Freek op Heinenoord.. :D
Ik woon zelf op Puttershoek.. dus voor stadse begrippen is dat praktisch de straat uit. :+

Fijn voor de afdeling dat jij dan die nachten kan draaien.. zelf zit ik met 3 nachten wel aan mijn max.. dan vindt mijn lijf het echt niet leuk meer en breng ik heel wat tijd op de wc door. >;)

Lis_Ol

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 01:06

Haha dat klopt & als het goed is kan ik mezelf over 3 maanden ook Heinenoorder noemen :+
worden we inderdaad praktisch buren! Lachen :D

Ja vind het niet erg & op vrijdag vervanging regelen voor maandag en dinsdag wordt lastig. Daarbij zat ik toch al in de nacht en draai er gerust 5 of 6..

Helene83

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 01:12

Hé wat leuk joh! Nieuwe buurtjes.. :+
Welke stal sta je als ik vragen mag? Ik mag in principe Kiwi in de winter tijdelijk vlak bij huis stallen, maar ik vind het allemaal zo duur.. ik wil dan ook nog eens het liefst dat ze de hele dag naar buiten kan (als het weiland niet zeiknat is, anders loopt het ze zo kapot met d'r poezelige sloffen :+ )
Plus dat er niet veel al te blij zijn met een trekpaard.. -O-

Lis_Ol

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 01:50

Haha, hypotheekaanvraag ligt bij de bank, dus nog heel even spannend :D
Ik zal je een pb sturen welke stal, bij ons komen ze alleen in de winter niet buiten.

Helene83

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-10-16 02:04

Thnx.. ja dat is wel een nadeel vind ik, ze heeft zoveel mogelijk beweging nodig.. en dan ook juist lekker haar eigen beweging..

Oehhh.. ja das dan echt spannend! Moet allemaal wel goed komen toch, al zijn de banken nooit zo gul. :Y)