Volgende werkdag is hier alleen als je voor 14:00 aanvraagd.
Kan het echt nog niet helemaal geloven haha!
Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Warboel schreef:Zo ik heb net m'n rijbewijs opgehaald met m'n moeder! Heb zelf teruggereden. Alleen m'n moeder heeft 'm nog de parkeergarage uitgereden, want die helling is zo stijl dat ik die wel voor later bewaar![]()
Maar ging lekker. Niet af laten slaan.
Banaantje helpt wel wat jaik had er een gegeten voor ik wegging, maar m'n instructeur had er ook nog 1 meegenomen voor me. Maar ik hou er niet zo van dus heb het op 1 gehouden
Boself schreef:Heey ik volg ook.Mag volgende week dinsdagochtend afrijden, maar heb daarvoor nog 3 rijlessen.
Ik weet dat ik als ik gewoon rustig blijf alles gewoon kan, dus hopen dat er niet ineens kinderen voor mijn wagen springen ofzo.![]()
Heeft iemand misschien tips om gewoon rustig te blijven tijdens je examen? Ik raak vaak helemaal in de stress bij kleine dingen die fout gaan.
Klarinda schreef:Boself schreef:Heey ik volg ook.Mag volgende week dinsdagochtend afrijden, maar heb daarvoor nog 3 rijlessen.
Ik weet dat ik als ik gewoon rustig blijf alles gewoon kan, dus hopen dat er niet ineens kinderen voor mijn wagen springen ofzo.![]()
Heeft iemand misschien tips om gewoon rustig te blijven tijdens je examen? Ik raak vaak helemaal in de stress bij kleine dingen die fout gaan.
Ik moet ook aanstaande dinsdag!
Ik heb morgen nog een uurtje rijles, en dan dinsdag om 12:10 nog een uurtje les en dan om 13:10 afrijden!
Kan er serieus nu al zenuwachtig van worden, speelt echt veel door m'n hoofd, wil het zo graag halen!
MalaQ schreef:Succes Laura, komt vast goed!!
Klinkt goed Danique!Als je Rotterdam kan, kan bijna alles
Bij mij is vandaag de auto ineens weer 2 keer afgeslagenMaarja, met rijlessen had ik ook betere en mindere lessen, dus dat is nu met een eigen auto niet anders geloof ik