Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
capopjekop schreef:Vraag ik me ook af? Is toch gewoon tegenwoordige tijd, stam + t?
Gefeliciteerd Jolien en Jolly
Hier weer een afwijzing voor een beginnersfunctie. Hadden meer dan 1000 mensen gereageerd. Lekker hoopgevend
LisaFaded schreef:Woow meer als 1000 mensen, dan moet je echt van goede huize komen wil er uit uitgekozen worden.
Dat is inderdaad niet echt stimulerend.
vuurneon schreef:Het UWV zeker
De afwijzing vond ik werkelijk een aanfluiting!
"Vanwege het grote aantal sollicitanten is het helaas niet mogelijk om je persoonlijk de reden van afwijzing te geven. Globaal kunnen we aangeven waar we op gelet hebben, zodat je kunt kijken of het op jou van toepassing is. "
En dan een waslijst van opties
Nou kies er 1 uit!
vuurneon schreef:capopjekop schreef:Vraag ik me ook af? Is toch gewoon tegenwoordige tijd, stam + t?
Hier weer een afwijzing voor een beginnersfunctie. Hadden meer dan 1000 mensen gereageerd. Lekker hoopgevend
Het UWV zeker
"Vanwege het grote aantal sollicitanten is het helaas niet mogelijk om je persoonlijk de reden van afwijzing te geven. Globaal kunnen we aangeven waar we op gelet hebben, zodat je kunt kijken of het op jou van toepassing is. "
Nou kies er 1 uit!
Ir1ne schreef:Nah weekniet. Het is wel lastig om voor elke persoon iets persoonlijks te tikken. Ik heb het bij de vorige gewoon opgevraagd.
vuurneon schreef:capopjekop schreef:Vraag ik me ook af? Is toch gewoon tegenwoordige tijd, stam + t?
Het UWV zeker
Nou kies er 1 uit!