@Annash, mooi hoor. Geen idee wat het allemaal is

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Annash schreef:Slecht hoor, het hebben van een eigen zaak...Zie altijd zo veel leuke dingen voor mezelf! Moet ik echt op mijn handen gaan zitten.
foxy80 schreef:Annash schreef:Slecht hoor, het hebben van een eigen zaak...Zie altijd zo veel leuke dingen voor mezelf! Moet ik echt op mijn handen gaan zitten.
Ken dat, heb het even kunnen indammen toen ik mijn paard verkocht, maar nu ik weer een 'verzorgpaard' heb waar ik ook op ga rijden, heb ik alweer 2 dekjes gekocht
Hilda79 schreef:Maar waarom dan regio gebonden Yucca?
Ik wil overal wel naar toe en heb dat ook wel gedaan. Dit jaar vooral in de regio (helaas).
Zo leuk, laatst een shamballa armband bij de juwelier gekocht. Zie ik dat je die zelf heel simpel kunt maken. Ben nu op zoek naar de juiste kralen maar dat valt alleen nog niet zo mee.
Wil proberen om 's weekends alleen dingen te doen die echt moeten en alles wat kan wachten komt na het weekend. Ken mezelf en als ik dan 's weekends niets anders om handen heb ga ik toch aan de slag.
Hoe doen jullie dat?
Annash schreef:Ik heb laatst gouden knotspiralen gekocht voor Dylano, dat wil ik tegelijkertijd ook als promotiemateriaal gebruiken.
En een mooi leren halster + lead met ketting laten maken. Die wilde ik natuurlijk graag hebben, maar is ook om het leer (kwaliteit) etc. te testen en te kijken of ik het eventueel wil aanbieden in mijn shop.
Kortom: ik heb nog niet iets gekocht wat écht alleen voor mezelf is...