Deetjeeuh schreef:Gymnasium is absoluut geen onzin, wat een gelul hier zeg.
Het is maar wat je rustig noemt.
En ik merk echt met niks dat ik een voorsprong heb bij talen.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Deetjeeuh schreef:Kyra,
De proefwerkstof is ook niet anders, maar het is in het geheel anders. Door Grieks/Latijn mis je uren van bepaalde vakken. Daarnaast heb je meer huiswerk/leerwerk etc. dan zonder Grieks en Latijn. Al bij al maak je dus (vaak) meer uren. Op school, maar ook thuis. In minder tijd moet je meer doen (en zelfstandiger omdat je lessen mist).
Pacific schreef:Trouwensss ik heb de pony waar ik een hele poos terug over postte gekocht! Ben zo blijgaat een fantastisch tweespan worden met mijn huidige pony, ben ik van overtuigd!
Om maar even van onderwerp te switchen
Deetjeeuh schreef:Kyra, dat is wat ik zeg.Je hebt dezelfde stof, alleen in een hoger tempo en zelfstandiger. Naast dat je minder lessen hebt dus minder uitleg. Het geheel is dus zwaarder.
Helemaal met Myrthe eens. Ik vind het zo irritant dat mensen zeggen dat je niets aan gymnasium hebt. Dat is namelijk gewoon niet waar. Dat het voor jou niet werkt is iets héél anders.
Verder, Talindos en Kyra, ik kan ook prima begrijpen dat het voor jullie meer nadelen oplevert dan voordelen. Dat begrijp ik heel goed, en voor sommigen zal dat ook zeker zo zijn.Echter ging ik op het feit in dat jullie zeiden dat je er niets aan hebt.
Gerbrich, super leuk!Wanneer krijgen we een foto te zien van ze samen?