Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Anne. schreef:Wauw, ik kijk even gauw en weer twee mensen aan de bak![]()
ieh, Cayenne, die Orchideenhoeve, bleh. Werken tussen de vlinders
Weet iemand hier trouwens hoe het zit met een tweede baan en loonheffingskorting. Vandaag mijn contract getekend en alle formulieren ingevuld, natuurlijk aangegeven dat ik geen heffingskorting wilde ontvangen.. Maar hoeveel gaat mijn nettoloon afwijken van mijn brutoloon? Ik kan niets concreets vinden op internet. Misschien weet iemand van jullie een percentage?
Hier trouwens de eerste werkdag achter de rug, erg leuk! Supetoffe collega's en leuk werk! Best wel mijn ding! Terwijl ik zat te werken heeft mijn andere werkgever (onderwijs) gebeld en ingesproken op mijn voicemail. Meneer vertelde dat ik 4 lesuren meer mag gaan geven (ziektevervanging)In totaal zou ik dan met 2 banen uitkomen op ongeveer 30-32 uur. Ik moet natuurlijk ook nog wat tijd overhouden voor mijn studie
Anne. schreef:Authentic, succes met de test, laat je weten hoe ie ging? Die van mij was heel banketstaaf op papier.. en in het dagelijks leven werk ik buiten jaartallen (geschiedenisdocent) echt NOOIT met cijfers.. echt een drama om dan ineens een blad voor je neus geschoven te krijgen "Zo, deel deze maar eens in, je hebt 2 minuten de tijd"
Jolliegirl schreef:lifaya schreef:ondanks dat ik mijn werk vreselijk vind ben ik wel heel blij met mijn baasik mag gewoon anderhalve maand vrij nemen eind november en naar egypte gaan
Mag je daarna ook nog terugkomen?
Of loopt je contract af?
Aardig hoor!
Jolliegirl schreef:Bokkers omgeving zuid holland.
http://www.vanrijs.nl/Vacatures
Zadelmakerij van Rijs in Zevenhuizen heeft 3! vacatures open!
Marcella schreef:Ik ben vanaf 1 januari 2014 werkloos, maar tijd zat om opleiding af te ronden en ander werk te zoeken dan hoop ik. En eigenlijk hoop ik het zonder ww te redden.
LisaFaded schreef:Dat is zo jammer Ir1ne dan is de teleurstelling nog groter! Ik had zo graag bij de douglas (hoofdkantoor) willen werken maar helaas ook daar een afwijzing.