Wij lessen ook met mini's zijn inderdaad verrassend ruim
Hvelreki
Geplaatst: 05-06-15 15:24
Oh wauw!! Mijn lesauto was echt zo'n saai ding. Weet noch het merk noch het model nog Mini's zijn echt mijn droomauto's! Ooit koop ik er één. Als ik veel geld heb, later
Ik ga in de auto zitten, eerste reactie: 'Ja ik pas er niet in '
Hij rijd veel lekkerder dan de Clio en de Polo van hiervoor. Ook nog mijn examenroute opnieuw gereden, tips gehad en vooral nog lekker even gereden. Hij trekt lekker snel op
Bedankt En succes iedereen, als ik het kan kunnen jullie het ook
Eelmo
Geplaatst: 06-06-15 17:06
Gefeliciteerd Joeluna!
Warboel, succes!
Ik heb sinds gister mijn mooie, nieuwe, glimmende, roze kaartje Maar godallemachtig wat is een benzineauto wennen Vandaag voor het eerst in mijn uppie de weg op geweest, toch wel lekker hoor!
Woeeeehoee Warboel, gaat wel helemaal goed komen toch?
MalaQ
Geplaatst: 06-06-15 18:39
Gek he Eelmo! Ineens benzine! Ik heb m'n pasje afgelopen woensdag opgehaald, en sindsdien elke dag expres veel gereden zodat ik m'n auto goed doorkrijg. Maar ondanks het wennen rijdt hij fantastisch. Ik vind het echt heerlijk niemand meer naast me! Lekker de weg op en rijden maar
Dag mensen ik heb hier even een vraag voor de Belgen onder ons! Toen ik vorig jaar bij de VAB voor rijlessen ging vroeg mijn moeder ook of ik na het halen van mijn B rijbewijs meteen erna voor mijn BE kon gaan. Toen hebben ze me daar gezegd dat je voor BE 21 jaar moet zijn. Dit is erna ook bevestigd door mensen die ik ken en ook tot hun 21ste hebben moeten wachten om met de trailer te rijden. Echter zeggen ze nu op FB dat je het al vanaf je 18e mag halen, dit staat blijkbaar ook zo op de site van de VAB. Ik dacht dat het misschien recent veranderd was, maar erna zei iemand dat zij 3 jaar geleden op haar 19e haar BE al had gehaald.
Ik ga morgen naar de VAB bellen en het vragen voor de zekerheid, maar ik vind het wel niet kunnen dat ik nu een halfjaar verloren heb omdat ze bij de VAB zelf zeiden dat ik 21 moest zijn.
Helaas, ik ben 'mijn' autootje kwijt. Heb mijn oma weer opgehaald van het vliegveld (wat overigens hartstikke goed ging) en nu heeft zij haar auto weer mee naar huis! Jammer de bammer.
Amaryllis
Geplaatst: 07-06-15 15:59
In NL is er geen leeftijdseis verbonden aan het behalen van BE. Volgens mij is dit Europese wetgeving, te weten de 3e europese rijbewijs richtlijn. Ik zou het zeker navragen, want volgens mij is dit sinds 19 januari 2013 allemaal Europees gelijk getrokken.
Hvelreki
Geplaatst: 07-06-15 16:51
Snollygoster minimumleeftijd voor BE is 18 jaar, kan je terugvinden op de site van Goca. Ik weet verder niet hoe lang dit al zo is.