Juffen en meesters verzamelen!

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 14:12

Sheran schreef:
Urenlang.

Maar de Athena heeft ook een groot formaat, alleen een minder fijne indeling. En ik vind het zo leuk dat je de voorkant kan kiezen, daardoor ben ik elke keer blij als ik mijn agenda zie.

Ik heb de Athena en juist wel erg tevreden over de indeling.

Hier nog laatste vergaderingen en dan vrijdag vakantie!

_Siri

Re: Juffen en meesters verzamelen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 16:18

Hier ook de athena en juist tevreden over de indeling. :j
Ik vind van boven naar beneden veel prettiger werken op een of andere manier, maar ik vind hem wel ontzettend saai :')

Jolien87

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 16:32

Ik gebruik gewoon een Hema agenda. :') Maar ik snap dat het in het VO wel fijner is om een uitgebreide agenda per dag te hebben.

Ik heb bijna al mijn rapportgesprekken erop zitten en dan kunnen we de eindsprint inzetten naar volgende week vrijdag. *\o/*

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 16:36

Wij krijgen die gewoon van school.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 16:43

Amandavd schreef:

En zou zou het ook moeten zijn! Vind ik dan. Ik snap niet waarom docenten in het VO niets tot zeer weinig van de school krijgen en best veel geld moeten investeren in materiaal. Een agenda lijkt me toch essentieel voor het goed uitoefenen van je beroep. En eigenlijk mogen een tas en een fiets daar ook wel bij _O-

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 16:46

Wij kregen altijd eentje van school, maar door bezuinigingen komend jaar niet meer.
Snap ik ook wel, behoorlijke kosten als alle docenten een agenda krijgen.
Nu dus op zoek naar een andere agenda.

Amandavd

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 16:47

Sheran schreef:
Amandavd schreef:

En zou zou het ook moeten zijn! Vind ik dan. Ik snap niet waarom docenten in het VO niets tot zeer weinig van de school krijgen en best veel geld moeten investeren in materiaal. Een agenda lijkt me toch essentieel voor het goed uitoefenen van je beroep. En eigenlijk mogen een tas en een fiets daar ook wel bij _O-

Hahaha, die fiets hoeft van mij niet maar een agenda en school teken ik voor. Het is wel een saaie agenda maar heeft wel alles wat je nodig hebt haha.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 16:51

Sheran schreef:
Amandavd schreef:

Wij kregen er ook altijd 1 echter dat was een klein formaat agenda en ik prefereer dan toch echt een grotere. Dus ik liet die van school gaan en kocht er zelf 1. Zoals eigenlijk iedereen bij ons.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 17:10

SdaphneS schreef:
Wij kregen altijd eentje van school, maar door bezuinigingen komend jaar niet meer.

Tja, laptops en auto's van de zaak lijken me ook duur. :P Onderwijs bezuinigt gewoon heel erg veel e niet altijd op de goede dingen. Een laptop zou ik trouwens ook wel echt heel fijn vinden om bij je bureaublad op school te kunnen vanaf thuis. Mijn computer kan dat niet.

Goof

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 17:14

Oh, bij ons krijg je wel een laptop! Superfijn inderdaad.

SdaphneS

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 17:40

Sheran schreef:
SdaphneS schreef:

Tja, laptops en auto's van de zaak lijken me ook duur. :P Onderwijs bezuinigt gewoon heel erg veel e niet altijd op de goede dingen. Een laptop zou ik trouwens ook wel echt heel fijn vinden om bij je bureaublad op school te kunnen vanaf thuis. Mijn computer kan dat niet.

Ja, er waren ook veel ontevreden collega's. Maar goed.
Wij hebben dan wel allemaal een laptop, of eigenlijk is het een thinkpad. Laptop en tablet in één.
Werkt heel erg prettig, je kan vanuit huis overal bij.

dems75

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 18:15

voor de basisschoolleraren: de leerkrachtenagenda is een echte aanrader vind ik....

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-17 19:04

Vanuit huis overal bij kunnen lijkt me heerlijk :) Wij hebben op school die mogelijkheden wel, maar mijn eigen computer kan het niet aan.

Eilandmeisje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-17 17:46

Het nieuwe schooljaar is hier alweer 2 dagen bezig. Ik moet er echt weer inkomen. We zijn dan ook bezig met onderwijsvernieuwingen en hebben andere lestijden. En nieuwe mentorklas. (Wel een hele leuk klas!)

Wie zijn er al meer gestart?

Adamootje

Woonplaats: Ik woon vlakbij de stad waar dit jaar de Sinterklaasintocht plaatsvond! ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-17 17:53

Wij beginnen volgende week met opstarten. De leerlingen gaan pas over twee weken weer naar school (regio noord).

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-17 18:08

Ik heb nog twee weken. Begin bij een nieuwe school, dus ga zelf volgende week alvast wat voorbereiden. Toch altijd lastig in te schatten hoe het allemaal gaat zijn. Succes voor de docenten die al zijn begonnen!

Catori

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-17 18:22

Hier ook al weer 2 dagen bezig.
Dit jaar groep 4.
Erg leuk!

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-17 21:08

Ook alweer twee dagen aan de bak. Gisteren moest mijn stem gewoon weer wennen :)
Maar vandaag weer als vanouds. Heb groep 3. Wat zijn ze weer klein!

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-17 21:37

Ik moet morgen beginnen :) Ik ben gisteren al wel op school geweest voor de APV enzo. De planners zijn net klaar, ik heb een mooie nieuwe tas... we gaan er weer tegenaan :)
Dit jaar heb ik voor het eerst in mijn vierde klas wat mensen die ik al ken. Leuk :)

Catori

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-17 21:43

Annemiek: leuke klas ? En ja pukkies he. Vergeleken met eind groep 3.

Sheran.. wat geef jij ?

Gimme_Joy

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-17 21:45

Owja nieuwe tas... die had ik mezelf ook beloofd!

Volgende week ook de action maar even leegkopen. Ik haal gewoon zelf al wat potloden en stiften etc. Geen idee hoe dat geregeld is op mijn nieuwe school.

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-17 21:46

Catori: Ik geef Klassieke Talen.

Imaginaerum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-17 22:24

Mag ik hier ook weer actiever meekletsen?
Ik heb besloten mijn studie te splitsen in twee en hiermee een tweede tweedegraads bevoegdheid te halen, tot februari mag ik weer stagelopen. :)
Ik heb mijn bevoegdheid voor biologie al en nu ga ik scheikunde erbij doen. Heel veel zin in!

AnnemiekvM

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 17:45

Catori schreef:
Annemiek: leuke klas ? En ja pukkies he. Vergeleken met eind groep 3.

Sheran.. wat geef jij ?

Ja dat is echt een stuk kleiner :D
Maar wel heel leuk.

MiekelienJarig

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-17 19:15

Hier ook nog anderhalve week tot ik weer mag. Wordt wel een gekke start dit jaar, ik heb er 5 maanden thuis op zitten vanwege burn-out klachten dus ik moet voorzichtig weer opbouwen na de vakantie in plaats van direct weer vol beginnen. Ik ben heel benieuwd hoe dat zal gaan.

Imaginaerum schreef:
Mag ik hier ook weer actiever meekletsen?
Ik heb besloten mijn studie te splitsen in twee en hiermee een tweede tweedegraads bevoegdheid te halen, tot februari mag ik weer stagelopen. :)
Ik heb mijn bevoegdheid voor biologie al en nu ga ik scheikunde erbij doen. Heel veel zin in!

Leuke combinatie! Heb ik tijdens de opleiding ook wel over nagedacht, maar uiteindelijk besloten om het voorlopig alleen bij scheikunde te laten. Veel succes!