Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Als je bent blijven zitten mocht je nog wel de oude examens maken!
Gelukkig nog maar 3 toetsen en m'n Nederlandse mondelinge en dan op naar de examens.
lifeofmarit schreef:Wat een goede cijfers voor PWS allemaal! Ik had een 6,6! Best trots, heb alles alleen gedaan.
Was het zaterdag gezellig?
Alle examens zijn nieuwe lichting volgens mijAls je bent blijven zitten mocht je nog wel de oude examens maken!
Pff heeft iedereen nu ook toetsweek? Ik zit er middenin.
Economie, maatschappijleer, godsdienst en Engels schrijftoets heb ik wel goed gemaakt. Wiskunde ging echt bagger...Gelukkig nog maar 3 toetsen en m'n Nederlandse mondelinge en dan op naar de examens.
Mogamba1997 schreef:lifeofmarit schreef:Wat een goede cijfers voor PWS allemaal! Ik had een 6,6! Best trots, heb alles alleen gedaan.
Was het zaterdag gezellig?
Alle examens zijn nieuwe lichting volgens mijAls je bent blijven zitten mocht je nog wel de oude examens maken!
Pff heeft iedereen nu ook toetsweek? Ik zit er middenin.
Economie, maatschappijleer, godsdienst en Engels schrijftoets heb ik wel goed gemaakt. Wiskunde ging echt bagger...Gelukkig nog maar 3 toetsen en m'n Nederlandse mondelinge en dan op naar de examens.
Dat van als je gezakt bent en oude programma examens mag maken klopt volgens mij niet echt. Ik ben ook gezakt, maar moet gewoon examens maken van het nieuwe examen programma hoor.....?
. Ik heb vandaag mondeling nederlands tussen mijn lessen door. En ik heb nog vrijdag een geschiedenis toets want in de toetsweek hadden ze geschiedenis en aardrijkskunde op 1 dag.