Jennifuur schreef:Zo, met zuchten zou ik ook snel klaar zijn!
Wat ik wel bij mijn eerste rijschool had, was dat hij na een les had gezegd dat we nog even moesten appen om een examendatum in te plannen, even ter herinnering zou ik hem appen. De dag erna had ik nog een les, en die middag appte ik hem met mijn beschikbaarheid en over het inplannen van het tentamen. Toen kreeg ik letterlijk terug 'Zullen we met examens wachten tot je daar aan toe bent?', toen dacht ik echt van nouuuu zeg. Desbetreffende instructeur zat ook geregeld te zuchten..
Ik heb zo'n zelfde verhaal gehad ja, dat mijn instructrice na de eerste les gebeld was door de rijschool, dat ik al een examen had aangevraagd, dat ze dat maar even hadden geannuleerd, zo "vooruitstrevend" als ik was. Uuhmm.. Denk je dat ik dat überhaupt kon? Sowieso moet je eerst je rijschool machtigen.. Als ik er aan terug denk.. Grr.
Loolotte, zit je bij een eenmansrijschool? Zo niet, bel je rijschool op en vraag of je kan wisselen van instructeur (zo nodig buiten je ouders om, hun zien je instructeur toch nooit neem ik aan
)
Mijn instructrice heeft me toen dus het bovenstaande geflikt, en ik voelde me totaal niet op m'n gemak bij haar. Terwijl mijn schoonzusje haar ook had en super positief was.
Iedere les was er wel wat, ze moest naar de wc, auto naar de garage, ik deed dat verkeerd, dit verkeerd, ik snapte haar gewoon niet. Ze ging gerust een kwartier bellen tijdens mijn les, en ik moest maar steeds inparkeren.
Het heeft mij 10 uur aan lessen geduurd voor ik overtuigd was dat het die les er op écht niet goed zou komen. Ben geswitcht, naar echt een geweldige man. Zie hem nu nog wekelijks en maken altijd even een praatje. Mocht zelfs nu ik mijn rijbewijs al heb nog een keer een gratis 'lesje' nemen aangezien ik een stuk onzekerder ben nu, om me op weg te helpen.