Loolotte schreef:Maar ik wil hem echt niet 'zwart maken' of iets want het probleem ligt echt bij mij. Als mensen hun stem verheffen, zit ik al met tranen in mijn ogen. Ben echt heel gevoelig wat dat betreft. En hij is er geloof ik ook wel van geschrokken, ik voelde me zo'n kneus
Dat mensen meteen gaan toeteren vind ik sowieso aso.. ik zou daar juist langzamer van worden in plaats van sneller geloof ik
Het is toch niet jouw schuld dat je in je eerste 2!! uur dat je achter het stuur zit het allemaal wat lastig vind? Zo beginnen we allemaal. We laten hem allemaal afslaan, we schakelen allemaal een keer naar de verkeerde versnelling. Ik heb ook echt momenten gehad dat de tranen me nader stonden dan het lachen omdat ik een foutje maakte. Dan kreeg ik een peptalk van mijn instructeur. Hij heeft nooit gezucht, mij nooit afgerekend op een foutje.
Hoor mij nu eens praten
al die peptalks hebben duidelijk hun vruchten afgeworpen

Zie het echt helemaal niet meer zitten om nog een keer te gaan, maar het zal wel moeten..
Weet je waar het aan heeft gelegen?
Het lag er aan dat mijn voorbereiding niet altijd even goed was. Heb nu een proefles bij een andere rijschool staan volgende week zaterdag. Die heeft het dubbele aan slagingspercentages, dus wie weet gaat het daar beter. Ze werken daar ook met RIS, dat klonk voor mij al heel prettig 
De koppeling van een benzine auto vind ik toch echt wel anders dan een diesel, hoor!
..