Sorry, maar ik denk idd dat je beter kan kijken of je in het havo topic mee kan kletsen (als die er is), want je past hier gewoon niet helemaal bij. Want anders kunnen we iedereen hier wel uitnodigen die in Vwo zat, dus ja.
kyraties
Geplaatst: 08-02-15 12:43
QuanneH schreef:
Ah ik vind dat je wel mag blijven hoor! Ik bedoel, je zat eerst op VWO, dus ja
Ik vind het ook, en ze kan er zelf niks aan doen dat ze VWO niet meer aan kan. Ik vind het een beetje flauw van de rest maarja.
Pacific
Geplaatst: 08-02-15 13:01
Wauw wat flauw zeg WIJ hebben er toch geen last van dat ze havo doet? Zij kan lastiger vragen stellen o.i.d., maar dat is voor ons toch niet erg? Het gaat toch om de gezelligheid? Ik zie echt geen problemen als we voor haar een uitzondering te maken.
Ze kent hier iemand, dáárom meldt ze zich hier. Dat is toch logisch? Naja goed, het zal toch niet gezellig worden als de helft tegen haar aanwezigheid is, dus hier blijven is denk ik inderdaad niet verstandig. Sorry Dalena... I've tried.
Je mag je van mij best melden hoor, maar ja, het is dit jaar 3 VWO, en wij zitten daar met zn allen, en jij zit wel op de havo, het is wel anders, daarnaast snap ik wel dat je met ons mee wil kletsen, maar goed. Over profielkeuze zit jij ook met andere mogelijkheden. Maar voor de gezeligheid zou het mogen van mij hoor.
Ik ben het met Myrthe eens. Wel leuk om te lezen welke profielen iedereen hier gaat doen. Ik heb ook een beetje dat probleem dat ik misschien wel N&G zou aankunnen (N&T niet, ik ben echt ontzettend slecht in natuurkunde) maar ik toch niet die kant op wil. Liever dan meer een "pretpakket". Ik ga waarschijnlijk toch een studie doen die met alle profielen kan .
Ik vind het ook leuk om de profielen te lezen, ookal moet ik volgend jaar pas echt kiezen. Wij hebben trouwens volgens mij van alle schooltopics die er zijn wel de meeste pagina's
Frankaas
Geplaatst: 08-02-15 18:39
Dat heb ik wel van meer scholen gehoord, dat ze pas in vierde echt mogen kiezen. Lijkt me best vervelend . Oh, dat is wel leuk nieuws
In principe is het niet heel vervelend, want je kiest al wel of je alfa of bèta doet. Dus je hebt toch wel iets meer tijd. Ik heb niet heel goed gekeken, maar globaal gezien....
Tja, ik moet volgende maand al mijn definitieve keuze weten.. dat wordt heel veel nadenken deze maand haha
MuttleyMarty
Geplaatst: 08-02-15 18:44
Ik ga denk ik voor n&g, wiskunde B wordt m niet.. Zie nu net dat ik een 3.7 heb voor Engels. lekker.... @kim: maar kies je dan aan het begin van het schooljaar ?
Oh ja Steve dat was het! Ik zat al te denken, wat was het nou ook al weer, zal al aan Evert (hoe kom ik er op?) te denken. Maar gelukkig heb ik je zo niet genoemd!
Ik moet 23 februari al kiezen.. Maar ik weet al wat ik wil! Nu kies ik zo dat ik nog 3 profielen openheb, de meeste kiezen zo dat ze nog 2 profielen openhebben.
In de 4e moet je er dan 1 kiezen. Dus deze keuze is alleen voor de 4e, daarna kies je nog definitief voor de 5e en 6e!