Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Loolotte schreef:Ik heb trouwens wel 2 uur gehad he. Misschien dat ik tegen die tijd wel wat meer moest kunnen haha. Mijn zus heeft eerst de andere rijschool gehad maar is toen overgestapt op deze. Ze had ook dezelfde jongen en zij vond hem juist heel fijn, dus ik denk dat het gewoon aan mij ligt. De volgende les is pas weer de 15e dus ik kan me er even op voorbereiden
Loolotte schreef:Maar ik wil hem echt niet 'zwart maken' of iets want het probleem ligt echt bij mij. Als mensen hun stem verheffen, zit ik al met tranen in mijn ogen. Ben echt heel gevoelig wat dat betreft. En hij is er geloof ik ook wel van geschrokken, ik voelde me zo'n kneus
Dat mensen meteen gaan toeteren vind ik sowieso aso.. ik zou daar juist langzamer van worden in plaats van sneller geloof ik
Danique schreef:Liesjeloef; erger nog, ze doen het ook nu ik zelf mag rijden. Ik blijf bewust nog een rondje voor het stoplicht staan, zoek het maar lekker uit. Als je haast hebt had je eerder van huis moeten gaan, had je ook niet achter mij gestaan..