Waarschijnlijk NG

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Fink schreef:Ik ga voor NG/NT. Ik wil iets richting criminologie, diergeneeskunde, fysiotherapie of psychobiologie doen
Hoi Dalena. Ik snap eerlijk gezegd niet waarom je je hier meldt. Dit is een topic voor 3 VWO'ers, niet voor 3 HAVO'ers. Er zal heus wel een 3 HAVO topic zijn, en anders kan je deze starten. Dit topic is specifiek voor 3 VWO'ers bedoeld.
Anders kunnen we iedereen gaan toevoegen, en verdwijnt het hele thema. Jullie kunnen ook een HK oprichten, dat niet specifiek voor 3 VWO bedoeld is.
Deetjeeuh schreef:Psychobiologie en criminologie lijkt me inderdaad ook heel tof! Criminologie kan met EM, psychobiologie helaas niet.
Ik weet dat je met NT beperkter bent, maar eigenlijk zie ik mezelf geen studies doen als fysiotherapie, mondheelkunde of wat je dan ook meer kunt met dat soort profielen. Daarnaast betwijfel ik of ik natuurkunde en sk wel kan, ik wil ook kunnen genieten van mijn middelbare schoolleven...
Verder als je mijn vorige post leest zie je mijn twijfels en de profielen die ik zou willen.
Pacific schreef:Ze kón vwo doen, alleen dankzij haar ziekte niet meer. Kunnen we daarvoor niet een uitzondering maken?