Dit is hem!

Ben er helemaal gelukkig mee, nu hopen dat hij nog een aantal jaren mee kan, ondanks zijn leeftijd (1998)

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Klarinda schreef:Eelmo schreef:Dankjulliewel!![]()
Nu jullie ook!![]()
Ik was trouwens heel blij met het faalangstexamen. Ik maakte een paar stomme foutjes, toen heeft mijn examinator even een time-out ingelast. En dat was echt wel heel fijn, even de tijd hebben om te balen en dan weer door
Gefeliciteerd!
Oh dit klinkt positief, ik heb ook een faalangstexamen, dus ben benieuwd!
Duurt zo'n examen ook langer dan een normaal examen? Omdat je rustig aan begint?
Warboel schreef:Oh jongens ik ben moe en ik heb zo nog rijles
Heb nu eerst filosofie, ook niet echt een opbeurende les.
Zo maar even een blikje cola halen om wakker te worden
Het is ook vet druk en chaos op het spoor, dus maar op tijd weggaan van school. Wordt op Leiden CS opgehaald.
Coconut schreef:Valdispert Stress extra sterkben een enorme stressvol met dat soort dingen en het heeft mij enorm geholpen. ( toevallig nu in de aanbieding bij AH ).
Wel balen van je examen zeg......
Warboel schreef:Hoezo moet je persé rijden? Ik wilde ook nog niet op m'n 18e. Heb 4 jaar gewachtAls je echt niet wil en het vreselijk vindt gaat dat je lessen ook niet ten goede. Het kost genoeg, dus een beetje plezier erin hebben is dan wel fijn. Wat vond je zo erg?
Volgens mij mag je met die Rust niet rijden dacht ik op internet gevonden te hebben Liesje1611! Of iig dat je er suffig van kan worden.
De Valdispert heeft wel echt supergoed z'n werk gedaan vandaag, was echt heel rustig in m'n hoofd en kon me beter concentreren. Meestal zijn rijlessen die ik gelijk uit school doe echt een drama, maar m'n instructeur was helemaal verrast! Kon me bijvoorbeeld veel beter concentreren op de navigatie en de cluster opdracht. Kijken ging ook goeddus maandag neem ik ook maar even een tabletje en dan dinsdag voor het examen ook! Nog een weekje!
Loolotte schreef:Op internet staat alles wat je wilt vinden.. Als je het eerst kan testen is dat fijn toch?
Mijn moeder wil het per se, vindt dat het bij je opvoeding hoort (zij betaalt ook). En ik snap het ook wel, vind het zelf ook heel handig maar ik kan bar slecht omgaan met mensen die op een negatieve manier kritiek leveren. Ik zat de hele tijd in de 5 ipv de 3 en twee keer de koppeling vergeten. Hij de hele tijd zuchten en dat zou ik ook doen als ik hem was maar ik kan daar niet tegen als ik al zo nerveus ben
Danique schreef:Loolotte schreef:Op internet staat alles wat je wilt vinden.. Als je het eerst kan testen is dat fijn toch?
Mijn moeder wil het per se, vindt dat het bij je opvoeding hoort (zij betaalt ook). En ik snap het ook wel, vind het zelf ook heel handig maar ik kan bar slecht omgaan met mensen die op een negatieve manier kritiek leveren. Ik zat de hele tijd in de 5 ipv de 3 en twee keer de koppeling vergeten. Hij de hele tijd zuchten en dat zou ik ook doen als ik hem was maar ik kan daar niet tegen als ik al zo nerveus ben
Als je instructeur zat te zuchten bij je eerste rijles dan zou ik HEEL snel een andere zoeken... Ik heb de eerste tien lessen de auto achtenzeventigduizend keer af laten slaan en als mijn instructeur het ook maar in zijn hoofd haalt om te zuchten dan mag hij lekker andere klanten gaan zoeken...
Loolotte schreef:Oh dit topic is echt relevant op dit moment. Ik heb vorige week mijn eerste rijles gehad, en heb me toch zitten janken in die auto. Vreselijk vond ik het, maar heb geen keuze..
Balen Liesje!