Ik werk in een particulier huis. Vandaag 1 nachtje. Donderdag en vrijdag weer 2 nachtjes. Ik werk dus ook helemaal alleen, wat me totaal niet bevalt. Ben nogal bang aangelegd. Mijn ouders vinden het dan ook niet verantwoord; stel ik kom te vallen.. mijn pieper valt een eind van me weg en ik ben niet meer in staat om op te staan.. Daar lig je dan de hele nacht..
Nu wilde ik op internet al opzoeken wat wettelijk verplicht is (een slaapdienst erbij?) maar wordt er nog niet veel wijzer van. Las wel ergens dat het dragen van een ''bodyquard'' (hals/armband met alarmering) dragen wel verplicht schijnt te zijn? Niet dat wij die hebben hoor..
Hahaha, kan je heel leuk voorstellen aan je baas. Ben alleen bang dat hij je uitlacht.
Alles voor de centjes natuurlijk. Als je hier niet mee akkoord gaat kan je natuurlijk bezwaar aantekenen bij de OR ed, denk alleen dat je bot vangt. Ze gaan niet een 2de persoon betalen omdat jij en je ouders het niet verantwoord vinden. Krijg je hierin steun van je collega's, dan maak je misschien meer kans. Check je arbeidsvoorwaarden en je CAO.
Ik heb ook 2 jaar op een object gezeten, waar ik het totaal niet naar mijn zin had, en me niet op mijn gemak voelde. 1000 keer gezegd, werd gewoon niks mee gedaan. Dan maar op een andere manier proberen:+ En nu ben ik daar niet meer welkom Ik ben eindelijk verlost van dat object
Tja 31 pg en alleen is ook niet verantwoord soms. Alleen de boel is nog nooit geescaleerd en daarom wordt er niks mee gedaan
Julia
Geplaatst: 06-09-16 11:06
sabine1979 schreef:
Beveiliging asielzoekerscentrum. Paar maanden gelden waren het rond de 900
Das wel veel.. Gebeurt ook wel regelmatig wat, lijkt me?
Melanie: op hoeveel bewoners sta je dan? En met wat voor problematiek? Niet fijn dat je je onveilig voelt iig.. Overleg zoeken met je leidinggevende lijkt mij niet overbodig in deze. Succes!
6 van 7 Over het algemeen is het heel rustig. Af en toe knalt het een keer. Maar zet is zoveel Nederlanders, vanalles wat, bij elkaar, dat gaat ook niet goed.
Absoluut gelijk in.. Maakt niet uit wie je bij elkaar zet, in zulke grote groepen heb je zo nu en dan onenigheid/een escalatie.
Succes allebei! Rustige dienst gewenst! Ik mag morgen weer, vandaag vrije dag/nacht. Nu klaarwakker en morgen rond dit tijdstip waarschijnlijk ineens heel moe.
7 van 7. Werd, heel schandalig, om 19.15 uur wakker Het is hier ook zeer onrustig begonnen. Bewoner met de ambu afgevoerd, collega was goed overstuur bij het aantreffen We hebben al flink moeten zweten.