Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik sliep er doorheen vanwege jetlag, maar had al wel een mail gestuurd dat het ook niet door kon gaan.
Het is eigenlijk heel leerzaam want opeens lees je een CV van de andere kant, wat eigenlijk best wel een goede oefening is. De vraag die je in feite stelt is 'past de persoon met dit CV bij de baan die omschreven staat op dit papier?' en kijken of de persoon inderdaad de kennis heeft die hij claimt te hebben. Het is dan ook handig als de mensen die solliciteren dan specifiek sommige dingen op hun CV zetten zodat ik niet hoef te gokken of dat zelf hoef te vragen, ook al lijkt het soms overbodig. Ik schrijf voor mezelf na afloop altijd gelijk een klein verslagje, omdat ik anders belangrijke elementen vergeet.

).
ik wel helaas. Ook al doe ik nog zo mn best ze horen t altijd
ik doe vreselijk mijn best maar hij praat zo onduidelijk en ik hoor ook niet super... tjah 
Daarbij zei ik ook dat hij het wel wat vriendelijker kon brengen. Dat zijn houding echt niet vriendelijk was, de manier hoe hij het zegde... En dat moet manager worden
Ik doe meer dan genoeg, maar je moet helaas als je iets van me wilt het echt heel duidelijk zeggen want anders dringt het gewoon niet tot mij door. Doe in elk geval gewoon mijn best met alles. Vind het jammer dat het dan altijd zo moet gaan...
maar het is echt gewoon een lastige tijd. overwoog series om bij de jumbo te solliciteren