Arggh, wij hebben a.s woensdag profielmarkt maar ik weet niet naar welke vakken ik wil! Ik ben wel bijna zeker dat ik het profiel E&M wil doen (al zal ik er opnieuw over moeten nadenken wanneer mijn GS cijfer laag is...). Maar dan, de extra vakken?! Help! Al ga ik misschien wel een topic op bokt openen, slim?
Love_Silver
Geplaatst: 06-02-15 19:04
Desiree misschien moet je dan wat extra focussen op geschiedenis Misschien wel slim want bokt weet meer dan jij in je eentje
Wij hadden vandaagprofielen markt. Ik vind het zo poedersuiker dat je bij ons geen maatschappijwetenschappen kan kiezen bij N&G op havo. Dus maar even overleggen met de decaan enzo of dat misschien toch mogelijk is Ik ga trouwens bij N&G doen met Ak, Ak vind ik veel leuker als Natuurkunde.
Quanneh
Geplaatst: 06-02-15 19:53
Aardrijkskunde lijkt mij ook leuker, alleen ik wil graag NT + NG doen, en dan heb je natuurkunde nodig.. ik weet alleen nog niet zeker of ik dit echt wil gaan doen, omdat ik nu al bijna geen vrije tijd heb
Ik ga lekker ntg doen inclusief aardrijkskunde . Maar dat is ook omdat ik mijn profiel zo op wil bouwen dat ik natuurkunde kan laten vallen als het écht niet gaat. Het is niet mijn sterkte vak namelijk, maar wel erg nuttig en opzich vind ik het ook best interessant. Het gaat namelijk als één van de weinige vakken over dingen die je echt regelmatig gebruikt (elektriciteit, licht, etc)
Ik wilde heel graag dierenarts worden, maar dat kan nou niet meer. Nu weet ik het nog niet.
Erin
Geplaatst: 07-02-15 09:49
Ik heb echt nog geen idee... Politie is wel heel cool, tenminste, in van die tv-series. In het echt is het misschien iets saaier, maar dat weet ik eigenlijk niet
Veel willen dierenarts worden joh! Ik wil denk ik psycholoog / pedagoog / in die richting. En anders iets in t ziekenhuis of verzorging van mensen of dieren.
Maar ik wil dus iets doen waarmee je mensen kan helpen en anders dieren! Of een combi!
Veel artsen hier Ik zou wel iets bij de politie willen doen, of rechten oid. Sorry dat ik de laatste tijd hier niks typte, want ik had het nogal druk met school en dan heb ik niet zo'n zin om alles bij te lezen en wat te gaan typen.