Examenjaar HAVO 2014/2015

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek

Toevoegen aan eigen berichten

ElSea

Re: Examenjaar HAVO 2014/2015

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 11:37

Net Nederlands herkanst, nu weer thuis want ik loop weer op krukken :(

Slagroomsoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 11:58

Oh wat vervelend.. Wat heb je gedaan?

_Nynke

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 11:59

Hoe dat? :oo
Of heb ik dat gemist :o

Hoe ging je toets trouwens? :)

Je woont in hetzelfde dorp/stad (wat is het eigenlijk?) als mijn ex :')

Harpoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 18:08

Oh jeetje Lieke, wat is er gebeurd?

Ugh. Betoog maken.. :')

Ik geloof dat ik verliefd ben jongens.. :o

CuteApplePie

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 18:10

Oh wat naar! Hoe kom je op krukken dan?

Oeh vertel Harpoon <<)

Harpoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 18:24

Nou. Een jongen. Hij is echt leuk. En ik krijg dit weekend een knuffel van hem. :oo

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 18:24

Harpoon schreef:

vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel,vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel,vevertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel,vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel,vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel,vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel,vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel,vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel,vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel,vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel,vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel,vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel,vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel,vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel,vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel,vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel,vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel,vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel,vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel,vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel,rtel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel,ertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel,

Emma_Jane

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 18:27

Welkom!

Wat heb je gedaan?

Bij mijn verzorgminis is een 3 maanden geleden een rijpony gekomen. Ze was niet zadelmak en nu heeft een andere verzorgster haar nu beetje ingereden. Dit weekend ben ik ook op die pony gaan rijden. Nu heb ik zo spierpijn!!! Ik heb zo 4/5 jaar niet meer zo veel gereden omdat ik geen klik had met de ander rijpony en te groot voor de minies.

Emma_Jane

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 18:28

eclair98 schreef:
Harpoon schreef:

vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel,vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel,vevertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel,vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel,vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel,vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel,vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel,vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel,vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel,vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel,vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel,vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel,vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel,vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel,vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel,vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel,vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel,vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel,vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel,vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel,rtel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel,ertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel, vertel,

Hahaha :p

ElSea

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 18:31

Ik had begin herfstvakantie een botkneuzing opgelopen, drie maanden hersteld en nu gister weer opnieuw. Heb donderdag afspraak bij de huisarts want ze kunnen nog niets zien nu.
Ja toets ging wel goed ahha.
Hahaha wie is je ex Nynke? Misschien ken ik m _O-

Harpoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 18:31

Wat leuk dat je erop hebt gereden! Ging het goed?
Balen van die spierpijn, dat doet zoooooo'n pijn!

Emma_Jane

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 19:42

Harpoon schreef:
Wat leuk dat je erop hebt gereden! Ging het goed?
Balen van die spierpijn, dat doet zoooooo'n pijn!

Ja bij mij was ze erg braaf! Ik heb zelfs stukje buiten uitgestapt.
Een andere verzorgster had een paar dagen daarvoor gereden maar dat ging niet echt goed.

Emma_Jane

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 19:43

liekec schreef:
Ik had begin herfstvakantie een botkneuzing opgelopen, drie maanden hersteld en nu gister weer opnieuw. Heb donderdag afspraak bij de huisarts want ze kunnen nog niets zien nu.
Ja toets ging wel goed ahha.
Hahaha wie is je ex Nynke? Misschien ken ik m _O-

Aaah wat iertant! Dan ben je net hersteld en dan heb je er weer last van.

Smileyy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 21:43

Heee allemaal!

Zou ik mij hier ook mogen melden? Kan wel wat motivatie gebruiken eigenlijk ..

Ik zit dus in havo 5 en heb het vakkenpakket N&G met M&O en aardrijkskunde. Sta overal ronde de 6 op. Dus best krapjes.

Hoe gaan jullie je optimaal voorbereiden voor het examen? Kijken jullie ook naar het examenstof op examenblad.nl ?

Slagroomsoes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 21:48

Bij de meeste vakken zijn we er meebezig in de les.

Wat vervelend lieke :(

Ik ben moe en ben er zo daar zo klaar mee. Ik dacht eindelijk dat het wat beter ging maar niet dus :n Ik ga nu mn thee opdrinken, douchen en naar bed. Morgen gelukkig pas om 10:05 beginnen dus tot 8 uur slapen :)

ElSea

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-02-15 21:54

Oh en ik ben echt al mn motivatie kwijt. Ik denk dat ik het wel red etc en voer daarom niks meer uit vet slecht..

_Nynke

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 12:17

Oh vervelend zeg Lieke!

Ik PB je wel even haha :+

Balen Melissa :(:)

Hee Smileyy, vervelend dat je je motivatie kwijt bent! Maar welkom :)
Hier zijn we er ook veel mee bezig in de lessen en de Samengevat boekjes vind ik persoonlijk superhandig.

Harpoon

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 15:07

Welkom welkom!

Ik ben mijn motivatie ook kwijt. Heb gewoon geen zin om er nog iets voor te doen, zucht..
Ik sta er best oke voor. Ik denk dat ik het wel (makkelijk) haal. Maar dat is de valkuil.
We zijn er mee bezig in de les.

eclair98

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-15 15:28

Ik wil het allemaal niet meer horen :') Elke les gaat over de examens en tentamens :')

roooooss

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 14:44

Welkom Daphne!

Wat fijn Eline!
Oee vertel! :))

Dat is ontzettend balen Lieke! Hopelijk gaat het snel weer beter!

Welkom Smileyy!

Jaa, echt TÉ erg he.. Het begint me een beetje te irriteren :')

School is weer op de rit, ben netjes ''braaf'' weer al mijn huiswerk aan het maken, tenminste dat probeer ik.. := Nu nog kijken hoe lang ik het vol houd.

Oja, jullie moeten trouwens niet raar opkijken als ik ineens uit de groepsapp ga, heb al serieus een maand niet meer gereageerd omdat ik het absoluut niet kan volgen.. Het gaat me een beetje snel allemaal, heb de groepsapp nu al een week op stil staan, omdat ik er tja uhm een beetje gek van word.. :o
Dus dan weten jullie dat :)
Wellicht kom ik er dan wel weer over een tijdje in :)

lifeofmarit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 14:56

hoe heeft iedereen de luistertoetsen gemaakt? Ik had er maar 6 fout op engels O:) Eindelijk weer eens een goed cijfer.
Ik heb ook totaal geen motivatie meer, :/ Straks weer toetsweek maar ik heb echt geen zin -O-

daphiena

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 15:05

Ik had 3 fout op Engels :D

ik sta er op zich wel redelijk voor geen onvoldoendes veel 6jes.
Wel voor engels een 9 en wiskundeA een 8 (afgerond)
Heb ook echt geen motivatie..

xxxJulia

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 15:27

Ik heb die engels luistertoets heel erg verpest. 18 punten maar van de...? Ik sta ook niet heel goed voor al m'n vakken maar ik ben niet de enige gelukkig zie ik hier. Ik heb alleen echt 0,0 motivatie om dat profielwerkstuk af te gaan maken.

Het gaat wel heel snel allemaal ineens nu, nog maar een paar weekjes tot het centraal...

roooooss

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 15:36

Wauw wat goed van de Engels luistertoetsen!

Balen Julia! Het komt vast nog wel goed ! Je kunt het :(:)

lifeofmarit

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-02-15 16:28

xxxJulia schreef:
Ik heb die engels luistertoets heel erg verpest. 18 punten maar van de...? Ik sta ook niet heel goed voor al m'n vakken maar ik ben niet de enige gelukkig zie ik hier. Ik heb alleen echt 0,0 motivatie om dat profielwerkstuk af te gaan maken.

Het gaat wel heel snel allemaal ineens nu, nog maar een paar weekjes tot het centraal...

Leef met je mee.. Sta zelf alles net voldoende behalve economie en wiskunde A. Heb over een maand de laatste toetsweek en daarna zijn de examens al. Het gaat zoooo snel opeens en ik heb gewoon geen motivatie om nog iets te doen..