Laaaaaatste hier ook! Redelijk geslapen vandaag en een 4e date met m'n date gehad
Lekker Lisanne! Hoelang en ga je nog weg of niet? Ik hoef volgende week maar 1 late dienst te werken en heb voor de rest alle avonden vol gepland, heel handig
Haha ja Sabine, vertellll.
Lis_Ol
Geplaatst: 15-08-16 01:31
Oeeeh, klinkt leuk Tessa!
Heb een ruime week vrij, vertrek volgende week zondag met Freek naar Venhorst voor een weekje trainen, relaxen en plezier maken die week erna begin ik weer met nachtdiensten de maandag
Ik werk a.s woensdag op een andere afdeling, hoor altijd dat het rennen en vliegen is daar en het wordt 27 graden
Ga denk zo maar is een topic maken van mijn fotoshoot op de Drunense duinen heb de foto's binnen
Het was best gezellig in de kroeg. Totdat een man van boven de 50 begon te sjansen. Hoe mijn naam was, waar ik woonde... Ik ben karin en woon in een huis Wil jij ook nog op schoot gaan zitten Dus ik zeg; opbokken, anders Ja de groeten, maar zoek een lekker jong
Die oude man ging, vroeg of ik meeging en wanneer ik er weer was Ik zei dus; daar kun je heel lang op wachten
Dus, hij eindelijk weg ikke blij FF rustig kunnen borrelen Na huis, konijnen naar binnen en slapen. Wordt je om half 6 wakker van de herrie buiten Had ik de deur van het nachthok niet goed dicht, en waren de konijnen met de ballen ( katten speeltjes met belletjes erin) aan het gooien Daaaag nachtrust
Hopelijk kan een kennis, aan het nummer van een hele leuke "jonge" jongen komen, die van leeftijd is
Lis_Ol
Geplaatst: 30-08-16 01:13
Woow, het topic was gewoon dicht
iemand aanwezig?
sabine1979
Geplaatst: 02-09-16 00:20
Daar zijn we weer!!! 1 van 7
horsii
Geplaatst: 02-09-16 00:34
Ik ben na 1,5maand ook weer van de partij. Heb er nu twee en eind vd maand ook. In oktober acht nachten. Best veel, aangezien ik alle diensten werk.
Ben nu aan mijn eerste nacht begonnen op mijn nieuwe werk. Ben benieuwd hoe de nacht gaat lopen, het is nu rustig. Een bewoner is erg roeperig, hopelijk wordt de rest niet wakker hiervan.
horsii
Geplaatst: 02-09-16 00:35
sabine1979 schreef:
Daar zijn we weer!!! 1 van 7
Jeetje zeven is wel heel veel, succes. Hier max vijf achter elkaar.
Hier ook weer Laatste keer nachtdienst op mn oude werk. Over een week of twee pas weer hopelijk/waarschijnlijk. Eens kijken of ik m'n ritme weer goed kan krijgen.
horsii
Geplaatst: 03-09-16 01:15
Gezellig, nog f een paar nachtjes doorbikkelen en dan een gezellige avond.
Julia succes, hopelijk zit je snel weer in je ritme.