Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
lifaya schreef:Ik begin mijn werk steeds vervelender te vinden...
Tijdens mijn sollicitatie een jaar geleden heb ik aangegeven enkel 4 dagen beschikbaar te zijn doordeweeks en daar waren ze akkoord mee gegaan. Niet alleen het feit dat ze lange diensten (horeca, staan achter de kassa hele dag in de drukte is best pittig en al helemaal voor een ADDer) draaien wat ik nog dog de vingers kan zien, maar ze zijn altijd veel te laat met roosters maken. Ze maken 3 dagen van te voren het rooster van de week erop. Vaak ook nog met allemaal fouten. Zo kan ik dus helemaal niet van te voren afspraken plannen. Nu vandaag weer. Had gisteren aangegeven dat ik écht niet de 27e kan werken. Briefje achtergelaten en dit is dus gelezen, genoteerd en weg gegooit en ik sta dus toch de 27e ingeroosterd én de zondag terwijl ik gewoon helemaal niet beschikbaar ben in het weekend... Ik word er zo moe van...
lifaya schreef:Ik ben geestelijk helemaal uitgeput na zo'n lange dag. Het is echt vreselijk druk, veel zeurende klanten en weet ik veel wat. Er gaat altijd wel iets mis... Ik zou prima fulltime kunnen werken maar niet in de horeca, echt teveel prikkelsDaarbij ben ik een controlefreak en die verlies je nogal veel als het opeens vreselijk druk is en collegas verkeerde bestellingen weggeven (wat ik ook wel eens doe perongeluk) wat dus weer voor meer irritatie voor de klant zorgt...
8 uur vind ik dan echt te lang. Daarom ben ik enkel maandag, dinsdag, donderdag en vrijdag beschikbaar. heb ik ook dagen om even andere dingen te doen zoals met paarden bezig zijn, filmpjes kijken en fotograferen...
lifaya schreef:Helaas doen zij helemaal NIKS per maildus kan sturen wat ik wil.... Het is gewoon echt heel vervelend...
Ik heb de 27e een bruiloft die ik moet fotograferen voor een bekende, no fiets way dat ik dat ga afzeggen omdat ik eventjes 5 uurtjes moet werken
lifaya schreef:Helaas doen zij helemaal NIKS per maildus kan sturen wat ik wil.... Het is gewoon echt heel vervelend...
Ik heb de 27e een bruiloft die ik moet fotograferen voor een bekende, no fiets way dat ik dat ga afzeggen omdat ik eventjes 5 uurtjes moet werken
Jolliegirl schreef:lifaya schreef:Helaas doen zij helemaal NIKS per maildus kan sturen wat ik wil.... Het is gewoon echt heel vervelend...
Als JIJ mailt, heb JIJ bewijs dat je dingen hebt aangegeven.
Ik zit momenteel met mn vriend in een procedure, en alles gaat per MAIL! Ook al reageert het betreffende bedrijf niet, WIJ bouwen dossier op.. en hebben alles per mail.
Alja schreef:Bp is zo leuk
Als je bij de manager van het betreffende station op gesprek mag is het 95 procent kans dat je daadwerkelijk wordt aangenomen
Ik uiteindelijk niet maar dat had een andere reden