Bokt-ondernemers deel 6: Bezigheden, tips en ideeën

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

holly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-13 19:24

Mallootje, wij zeggen wel eens, verrekte malloot of halve zool. :D

Helpie, mijn winactie gaat zo hard dat ik dadelijk die hanger op tijdelijk niet leverbaar moet zetten :')

Mallootje

Re: Bokt-ondernemers deel 6: Bezigheden, tips en ideeën

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 19:26

Ow okee, haha, dat zeggen wij dus niet :D

connepon85

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 21:43

Welkom Tellie! :)

holly, dat is fijn! Typisch gevalletje van luxeproblemen! :+

Oeii gewichtsproblemen... jaa ik moet ook nog steeds een paar kilo minderen. Ik ben een paar weken geleden begonnen met Bootcamp en dat werkt echt super! Niet zozeer om af te vallen, maar wel om strakker in je lijf te komen! Alleen de trainingen zijn soms wel erg zwaar, maar na afloop geeft het wel een voldaan gevoel.

Hilda79

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 21:56

Haha Holly, schuif dat luxeprobleem maar door.

Ik heb 8 foto's uitgezocht die ik mee wil nemen naar de beurs waar ik binnenkort sta. Zaterdag een moederdagfair bij ons in het dorp waar ik met mijn studio mag staan. Hoop dat er wat op af komt.

HorseTopShop

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 12:21

Een foto van gisteren. Deze lieve klant kwam even spullen passen :+

Afbeelding

Duplo

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 12:34

gaaf! :D

LadyMadonna

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 12:38

Brave pownie ;)

Beetje afwezig geweest, druk met de voorbereidingen voor de braderie à.s. zaterdag ;) net nog even shirts laten drukken, nog wat dingen uitwerken en uit printen... Heb er zin in! Hoop dat er wat volk komt.
Het is in nieuw Lekkerland, ben je in de buurt? Kom ff buurten ;)

Mallootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 13:04

Haha, wat cool, een poownie in de winkel! Hier is er wel al eentje op de parking geweest, maar niet in de winkel zelf :)

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 14:49

Hihi stoere foto!

Ik heb de eerste sponsoring rond! Helemaal blij mee, vanaf nu sponsor ik, samen met LotusRomeo, A-kaderlid en juniorenamazone Sanne Gilbers. :):) Eva, de designer van LotusRomeo, gaat een collectie ontwerpen voor Sanne (en voor mij :P )

*trekt champagne open*

connepon85

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 18:05

Wat grappig, zo'n pony in de winkel.

Annash, gefeliciteerd!! LotusRomeo is het merk van de blouses neem ik aan? Hoe gaat Sanne eigenlijk jouw website promoten? Even benieuwd :)

Ik zit nog lang niet op het spoor dat ik ook aan sponsoring kan beginnen. Ik ga eerst mezelf "sponsoren" met een mooi wedstrijdjasje van Juuls aankomend najaar. En dan uiteraard moet dat een "Paard&Lifestyle" jasje worden.

Zeg, ik ben op zoek naar één of twee mensen die twee onderdelen van Paard&Lifestyle verder willen oppakken. Ik begin het te druk te krijgen en moet mij wat meer gaan focussen. Ik weet alleen niet zo goed waar ik een oproepje moet doen. Kan dat hier of moet ik gewoon een eigen topic openen of moet dat op Bokt markt? :? Ik weet nooit zo goed waar wat moet.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 18:40

@connepon: Ik zou gewoon overal lijntjes uitzetten, zowel in een topic als de Bokt markt.

@Shanna: Gefeliciteerd, wat gaaf zeg!

@horsetopshop: Briljante foto van dat meisje met haar pony :D

Mallootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 19:43

Ik word nieuwsgierig Conny ;)

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 19:44

Ik ook!

Tellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 20:13

Haha, paard in de winkel. Dat is niet iets wat iedere dag gebeurt. :')

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 21:31

connepon85 schreef:
Wat grappig, zo'n pony in de winkel.

Annash, gefeliciteerd!! LotusRomeo is het merk van de blouses neem ik aan? Hoe gaat Sanne eigenlijk jouw website promoten? Even benieuwd :)

Ik zit nog lang niet op het spoor dat ik ook aan sponsoring kan beginnen. Ik ga eerst mezelf "sponsoren" met een mooi wedstrijdjasje van Juuls aankomend najaar. En dan uiteraard moet dat een "Paard&Lifestyle" jasje worden.

Zeg, ik ben op zoek naar één of twee mensen die twee onderdelen van Paard&Lifestyle verder willen oppakken. Ik begin het te druk te krijgen en moet mij wat meer gaan focussen. Ik weet alleen niet zo goed waar ik een oproepje moet doen. Kan dat hier of moet ik gewoon een eigen topic openen of moet dat op Bokt markt? :? Ik weet nooit zo goed waar wat moet.

Sanne gaat uiteraard met de kleding rijden en promoten! LotusRomeo is inderdaad het merk van de blouses en de jasjes.

Ik weet niet of je via een topic of de Bokt markt geschikte mensen vindt. Wil je het op vrijwillige basis doen? Dan wellicht wel. Als er een vergoeding tegenover staat kan je misschien ergens (Marktplaats?) een vacature plaatsen?

connepon85

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 22:24

Jaaaa.. blijven jullie maar lekker nieuwsgierig :p haha nee grapje. Nee ik ben op zoek naar een sparring partner voor 1 onderdeel. Ik hoef daar niet aan te verdienen, ik stel alleen de functionaliteiten beschikbaar en diegene mag het zelf uitbouwen.

Trouwens, ik weet niet of ik het al had verteld, maar morgen krijg ik bezoek van een uitgever. Spannend!

Zooist

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 22:47

Hahahahaha geweldig! Ik word ook overspoelt met reacties op de glossy! Echt zo leuk!

connepon85

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-05-13 23:23

ohh wat leuk malene! (zooist) :D Mijn vader had in eerste instantie alleen jouw artikel gelezen en die vond hij echt heel leuk! Ik vertelde nog dat jij heel sympathiek bent en hij zei dat hij dat ook kon zien aan je artikel. Ik weet niet precies waar hij dat uit had gehaald, maar ik vond het wel grappig :+

Hilda79

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 12:09

Sssssssssssssttttttttttttttttttttttttttttt stilte voor de storm?

Iedereen druk denk ik?
Hier allerlei aanvragen en druk met de laatste puntjes op de i van mijn nieuwe site. Maandag sollicitatiegesprek bij een kledingzaak. Nooit verwacht dat ik daar op gesprek zou mogen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 12:49

Ben benieuwd naar je nieuwe site Hilda :j

Ja, hier ook alles druk.
Vanochtend shoot gehad, vanmiddag nog naar Drenthe voor een andere shoot.

Paan

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 13:25

Hier ook lekker bezig. Morgen een bezoekje aan de groothandel in DL gepland. Even alles weer zelf goed bekijken. Vind dat toch wel fijn. Dan weet ik wat ik later via de site bestel. En dan daarna gelijk maar even met manlief wat shoppen. Ik pas namelijk niks meer van mijn zomerbroeken. Ben begin van het jaar 10 kilo af gevallen en dat is er nog steeds af. *\o/* Dus nu een nieuwe zomer garderobe.

Ben nu druk bezig om via een facebook kanaal wat spullen aan het opruimen. En ondertussen weer een leuke actie bedenken etc. Goed bezig dus, al zeg ik het zelf :o

Sollicitatiegesprek voor Hilda. Spannend hoor. Ik zal voor je duimen.

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 13:54

Druk genoeg. Nog steeds vechten met mijn pc virus, heb nu ook eens mijn pb box hier opgepoetst (900 berichten weggegooid) en leveringen gehad dus druk met uitpakken, sorteren en pakjes maken. Daarnaast nog een hoop blonde fouten en je lijkt wel eeuwig bezig voor de meest simpele dingen.

En oh ja, ik heb mijn belofte waargemaakt en mijn schoen opgevreten. Filmpje volgt.

Zooist

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 13:56

Hier ook druk. Sta zondag de hele dag op de Hippische Educatie Dagen en geef daar ook een demo en een clinic.

Dus druk bezig om van alles te maken en printen om de stand aan te kleden.

Wel heel erg leuk om te doen.

Ben alleen gisteren gelanceerd van mijn jonkie dus zit nu ingetapet en kan niks met links. Dat moet zondag wel even over zijn! :-)

yvonnepuntnl

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 14:00

Leuk om te lezen waar iedereen druk mee is. Zal ook even meedoen :D
Hier ook lekker druk geweest met van alles en nog wat. Afgelopen vrijdag en gisteren een bruiloft gefotografeerd. Gelukkig hoef ik geen albums te maken, want dat is niet mijn grootste hobby :+ . Verder heb ik de laatste verhalen en foto's voor de volgende Paardenkrant Extra ingeleverd. Tussendoor de driejarigen trainen en de tuin in orde gemaakt. Zondag nog een verslag schrijven van de Subtopselectiewedstrijd in Uden en dan maandag voor 9 dagen naar Portugal *\o/*
Veel succes met je sollicitatie Hilda!
Ik heb je Glossy nog niet gelezen Connepon. Zal m vast op mn laptop zetten, dan kan ik m daar lezen. Ben benieuwd!
Succes zondag Zooist; hopelijk ben je dan weer helemaal rad. ;)

11AFotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-05-13 14:38

Lekker dat iedereen zo druk is! Heb het ook lekker druk. Begin nu steeds meer richting en focus te vinden in mijn werk! Komende zomer hard mee aan de slag om ideeën uit te werken om een leuk 2de helft van het jaar te hebben.
Vandaag hang ik alleen een beetje in een luie modus... Vanochtend flink hard getraind met paardrijden, dus nu op zoek naar een reserve potje met energie.

@Hilda: Succes met je sollicitatie gesprek!

@Zooist: Veel beterschap gewenst!