Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Achteruit fileparkeren gaat wel, maar achteruit in een haaks vak is een ramp

je kan het!
m'n instructeur vertelde van een meisje die met haar TTT veel te hard reed, examinator had haar al heel vaak gewaarschuwd... Hij keek in de spiegel of er niks aan komt en die trapt keihard op de rem
instructeur heeft me gesmeekt of ik dat alsjeblieft niét wilde doen haha.
Warboel schreef:Succes morgen meid! Je moet in Leiden afrijden neem ik aan? Je hebt er vast al heel vaak gereden maar denk je aan de beruchte rotonde daar?je kan het!
Ik ben toch wel blij dat ik vrijstellingen behaald heb met m'n TTT
Vind dat zo'n rotstad (sorry Gouda'ers). Heb er niet heel vaak gereden en weet alleen dat ik altijd de mist in ga bij een dijk!Liesjeloef schreef:Dat is zo'n cliché Iejoorr!
Kan met mn instructeur altijd lachen en kletsen, maar vrees dat dat morgen wel anders gaat 
Warboel schreef:m'n instructeur vertelde van een meisje die met haar TTT veel te hard reed, examinator had haar al heel vaak gewaarschuwd... Hij keek in de spiegel of er niks aan komt en die trapt keihard op de rem
instructeur heeft me gesmeekt of ik dat alsjeblieft niét wilde doen haha.
nou succes! Zal duimen voor je morgen
ben altijd iets te enthousiast over m'n opleiding haha! Dus hoop dat dat met m'n examen weer gebeurd haha.
stonden iets strakker afgesteld dan ik gewend was. (Met dat ik dit type bedenk ik me dat ik de remmen van m'n fiets ook nog af moet stellen
)
Als je soms ziet wat instructeurs moeten doorstaan..

Ik weet sinds vandaag pas hoe erg de zenuwen zijn en hoe messed up je hoofd raakt van dit soort spanning. Bij mij tenminste

Volgende keer gaan we hem halen!
Ik lust 'm rauw!