Hier 3/4... telkens van 2u30 tot 12u! Maar collega en ik zijn nu aan het kijken om het te wijzigen van 4 nachten, 3 nachten thuis naar 8 nachten op rij en 8 nachten vrij...
hier nacht 1 van de 4. Daarna verlof . Voorlopig hebben we geen vakantie plannen, mijn merrie wil maar niet drachtig worden, dus gaan we nog 1 ronde proberen.
Ginootje
Geplaatst: 26-07-16 02:08
lando2 schreef:
hier nacht 1 van de 4. Daarna verlof . Voorlopig hebben we geen vakantie plannen, mijn merrie wil maar niet drachtig worden, dus gaan we nog 1 ronde proberen.
Draai jij je nachten gewoon door terwijl je zwanger bent? Pittig! Oh spannend hopen dat het lukt!
Hier de laatste van de 4 en dan 3 dagen rust... Helaas maar kort kunnen slapen, eerst gaan hardlopen gisteren van 17u tot 18u45, dan vlug douchen, eten, hondjes eten geven en uitlaten waardoor het pas 21u30 was toen ik in bed raakte. Echter wakker gelegen tot 22u30 en om 23u30 weer klaarwakker door diverse muggenbeten en aangezien ik daar allergisch op reageer, was het dus om zeep... Rond 00u30 terug weggedommeld maar moet er om 1u30 alweer uit want mijn shift begint om 2u30...
Hihi dank je maar dat zal er niet aan tekort komen denk ik Zaterdag op zondag zal ook pittig zijn, hebben BBQ op stal 's avonds en vrees dat ik vanop de BBQ zal kunnen doorrijden om om 2u30 te beginnen maar 1x moet dat kunnen hé... zal dan in de plaats proberen zaterdagmiddag wat te slapen op voorhand...
Ginootje
Geplaatst: 26-07-16 23:13
3/3 Ik zit er aardig doorheen pff.... Moet er nog 6 op bed leggen