Bokt-ondernemers deel 6: Bezigheden, tips en ideeën

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

foxy80

Re: Bokt-ondernemers deel 6: Bezigheden, tips en ideeën

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 09:25

Iedereen is weer goed op dreef zie ik, hier is het wat rustiger want steek al mijn energie in het verjagen van dat virus dat ik via fb kreeg. Zal totale rebuild van de pc worden vrees ik.

Hmm die cupcakes! Ik zet binnenkort mijn tanden in iets gelijkaardigs voor bokt maar daarover later meer.

Mallootje, ik zag een foto van je nieuwe set, heel erg mooi maar ben je nu niet vermagerd?

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 09:31

Oh jeetje Foxy, dat is balen zeg... via Facebook? Bah.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 09:35

Wat leuk Duplo, inderdaad lekker doorsturen! Maaruh, ik zit me opeens te bedenken, Van Drie (De Watertoren) zal wel niet blij zijn met je komt ;)

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 10:06

Ja Annash, echt zo onschuldig, dan krijg je een blauw linkje waar oa het woord facebook in staat en met .jpg, met de tekst 'kan je dat foto nog' van een bevriend persoon. Je denkt dus, spelfoutje, en een link naar een foto op fb te krijgen. Dan gaat er een tweede scherm open waarbij het lijkt alsof je via internet een foto moet downloaden en tegen dan heb je al prijs. Vervolgens plant het virus zich ook nog eens voort door automatisch je contacten allemaal ook zo' n pb te sturen via FB. Gelukkig stopte het bij mij na 30 berichten of zo want toen had mijn virusscan al ingegrepen, maar toch... Iemand heeft het dus ook via mij gehad en open gedaan... Zeker op een mobiele telefoon gevaarlijk want daar zit vaak geen virusscan op!

Hilda79

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 10:07

Vernuftig die virussen en absoluut niet leuk. Succes Foxy!
Oei die, daar is door hoaxmeldingen al voor gewaarschuwd.

Holly, klopt. Ga d'r eentje bedenken zodra mijn nieuwe site helemaal klaar is en online staat. Kan ik het daar mooi aan koppelen.

Annash
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 10:12

Gatsie! Bedankt voor de waarschuwing, die kende ik nog niet geloof ik...

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 10:16

Het ergste vind ik nog dat ik anders nooit zo snel in iets trap, krijg genoeg spammail en moet ook regelmatig mijn ouders waarschuwen voor oplichters via telefoon en internet. De persoon waar ik het van kreeg heeft ook een IT' er moeten bellen voor een oplossing (als die er al 1 had)

Mallootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 10:36

Elke: Nee, ik ben altijd al een grasspriet geweest :D

Duplo

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 10:51

joyce2 schreef:
Wat leuk Duplo, inderdaad lekker doorsturen! Maaruh, ik zit me opeens te bedenken, Van Drie (De Watertoren) zal wel niet blij zijn met je komt ;)

Dat klopt denk ik :P
Maar veel klanten zijn erg blij met mijn komst :Y)

Mellis86 schreef:
Gefeliciteerd! Leuk stukje! Sta je zelf fulltime in de zaak?

Ik werk 3 dagen in de week voor een baas en 3 dagen in de zaak (hopelijk volgend jaar fulltime)

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 11:05

Mallootje schreef:
Elke: Nee, ik ben altijd al een grasspriet geweest :D

In 'de ondernemers' zag je de uitbaatster van M OO CHIES wegsmelten door de lange dagen, dus dacht dat jij daar ook last van had. Maar dan ben jij wel een twijgje! :D

Mallootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 11:05

Hehe nee, ik ben vlak voor de opening wel een paar kilo vermagerd maar die zijn er intussen weer bij. Ik weeg geloof ik al 6 jaar 48 kilo :D

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 11:08

Ik ben nu de laatste jaren alleen maar aangekomen, maar ja: de dertig voorbij... Ok, veel gevloek dat kleren niet meer passen, maar ik heb het nu eindelijk niet meer constant zo koud. Woog altijd 60 kg voor 1.74 m

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 11:10

Joh, vermageren door drukke dagen? Over het algemeen word je juist vetter doordat je niet de tijd hebt / neemt voor gezond leven, druk-druk enzo :P

Gave cupcakes, leuk gedaan!

Poeh, kittig virus dan....

Mallootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 11:11

Ik ben ook 1.74 :) Ik mag trouwens zo ongezond leven als ik wil, er komt geen gram bij..
Zou trouwens graag wat meer wegen, heb het inderdaad vaak koud en 's winters ben ik ook erg moe, maar ja, het wil niet.. Ben al bij de dokter geweest, zijn voedingsadvies gevolgd maar hielp ook niets. Dietist heb ik nog niet gedaan maar daarvoor vind ik het 'probleem' ook niet erg genoeg :)

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 11:12

Pmarena, van stress smelt ik normaal gezien. Toen ik met 2 scheidingen tegelijkertijd zat at ik als een wolf en smolt er nog 5 kg af van die 60, tot mijn vriend het zelfs eng vond worden!

Mallootje, jij bent nog geen 30, dus hoop maar dat het daarna blijft plakken hé. Dat doet het bij mij nu volop. +10 boehoeoooo!!!

Mallootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 11:18

Dan moet ik nog 6 jaar kou lijden :(

Kaaaren

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 11:18

ooh nog meer van die kou kleumen hier.. ik ook 1.74 en 62.. zit altijd te bibberen, goed te horen dat de oplossingen nog maar 5 jaar op zich laat wachten hahaha :D

Erg leuk stuk Duplo!

edith: haha Mallootje ik zie dat wij het zelfde dachten ;-) haha

11AFotograaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 11:40

haha, dan zijn we allemaal wel goed bezig! Ben al jaren rond de 75 kilo (met bijna 1.80 meter), maar er mag net een paar kilo af van mij. Hoewel ik het nu al altijd koud heb...

Even een ego post hoor... Vandaag is mijn nieuwe camera binnen gekomen! Zo gaaf! https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... nt_count=1 Hard voor moeten werken, maar nu heb ik ook wel echt het beste dat er is!

Hilda79

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 11:42

Yep boven de 30 en je krijgt het er zo goed als niet meer af en het 'vliegt' er aan. Blegh.
Dusss ik heb nog wat in de aanbieding gratis en voor niets (hoezo slecht ondernemerschap).

Gefeliciteerd met je nieuwe vriendje Mariska.
Maarre jij 75??? Kan ik me niet voorstellen. Je oogt lichter.

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 11:44

Haha zo herkenbaar! Ik ben 1.76 en ik weeg 58 kilo, kan eten wat ik wil, maar kom amper wat aan. En inderdaad, ik heb het zoooo koud in de winter... Mijn streefgewicht is 60 kilo, maar elke keer als ik er bijna ben zak ik toch weer terug.

@Kaaaren: Had jij m'n mail nog gehad over dat logo voor m'n werk?

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 11:51

Bij mij ging het pas echt fout toen ik met enorme stress op het werk zat en daardoor minder ging rijden en zelfs uiteindelijk paard verkocht. Tel daar bijna een jaar thuis zitten bij (dicht bij de chips en koekjes en de MacDo ontdekt) en TADAA +10
Maar +70 wil ik niet, dus heb nu fitnessabo (waar ik dan ook niet heen ga, zucht... soms word ik moe van mezelf)

Yucca

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 11:53

Hallo !! *\o/*

Ik weer terug van een weekje vakantie/ponykamp... snel even alles terug gelezen, maar ga niet meer reageren hoor :=

Ik weeg trouwens ook bijna 72 kilo met 1.75 lengte. Jaren 63-64 gewogen, dus ben wel zwaarder geworden de laatste jaren.
Opzicht hoeft er niet heel erg iets af, als het maar niet erger wordt :Y)

Ik heb moeite om weer aan het werk te komen.... :Z

foxy80

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 11:57

Yucca, heb jij dan ook je hele kleerkast moeten vernieuwen? Ik voelde me net een walvis op een gegeven moment, niks paste nog netjes: rijlaarzen voelden als dwangbuizen, rijbroeken puilde ik uit, shirtjes kropen over een charmant zwembandje, ondergoed scheurde etc...

joyce2

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-05-13 12:01

Aaargh, ik wil kijken wie mijn pagina allemaal geliked hebben op Facebook zodat ik mijn Snackpot kan gaan verloten, maar nu ze die nieuwe layout hebben kan ik niet meer vinden hoe dat moet. Eerst kon ik altijd klikken op de melding dat weer iemand je pagina had geliked, maar dat geven ze nu niet meer weer. Iemand enige idee hoe je die lijst met "fans" tevoorschijn kan toveren??

holly

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-05-13 12:26

Onder je bericht kun je klikken op de lijst met delers en de vind ik leuks kun je ook aan klikken. Maar heb je niet boven in, links naast je statistieken een vind ik leuk lijst van de pagina?

Leuk stukje Duplo!

Slanke dennetjes allemaal