Ik heb mn halve basisschoolperiode in Engeland van 8 tot 4 op school gezeten. Woensdagmiddag vrij deden ze daar niet aan hoor

Snap trouwens niet dat staken nog steeds legaal is. Zouden ze gewoon weer moeten verbieden... wat een onzin zeg

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Keedie schreef:Staken is een vorm van vrijheid van meningsuiting als iemand niet met de regels een is, dan heeft diegen het recht om te staken.
runningkawa schreef:Flip, dan moet je niet staken tegen de uren, dan moet je staken tegen de uitvoering
Keedie schreef:Staken is een vorm van vrijheid van meningsuiting als iemand niet met de regels een is, dan heeft diegen het recht om te staken.
verootjoo schreef:Keedie schreef:Staken is een vorm van vrijheid van meningsuiting als iemand niet met de regels een is, dan heeft diegen het recht om te staken.
STAKEN ja.... rellen is toch echt wat anders.. opzettelijk dingen vernielen ook...
pharagirlke schreef:Keedie schreef:Staken is een vorm van vrijheid van meningsuiting als iemand niet met de regels een is, dan heeft diegen het recht om te staken.
en mensen neer slaan, iemands bezittingen stuk maken, met eieren gooien enz enz is ook een vorm van vrije meningsuiting?
Hoe kunnen jullie nog verwachten dat jullie serieus genomen worden als jullie zo kinderachtig zijn?
Rozanne schreef:Hahhaa![]()
Bij ons wist ook 90% niet waarvoor, ja ietsmet de lesuren ofzo zeiden ze
Rozanne schreef:Nee voor het rellen
_Lotte_ schreef:Bij mijn moeder waren het 1e uur een paar brugjes afwezig.. Kwamen ze binnen: we hebben gestaakt! Mijn moeder vroeg zo: Waarvoor dan eigenlijk? Die brugjes: Ehmm.. Dat weten we eigenlijk niet
Colorado schreef:_Lotte_ schreef:Bij mijn moeder waren het 1e uur een paar brugjes afwezig.. Kwamen ze binnen: we hebben gestaakt! Mijn moeder vroeg zo: Waarvoor dan eigenlijk? Die brugjes: Ehmm.. Dat weten we eigenlijk niet
Pharagirlke, 7 uur extra schoolVoor sommige nog meer
En ik snap best dat er moeilijk over gedaan wordt, 7 uur minder vrije tijd terwijl het zo óók prima gaat en werkt. Waarom dan die 7 uur extra? Kan je beter iets anders doen, huiswerk of lol maken bijvoorbeeld. Zoiezo worden de lessen er niet beter op met extra uren, alleen maar meer chaggo leraren en ongeconcentreerde kinderen. De helft hier leest de halve les toch al de krant of loopt te schreeuwen om vervolgens hopeloos het lokaal uit te lopen en zo erg zijn we echt niet. Leraren die les kunnen geven hebben geen moeite aan ons. Als ze nou, zoals iemand anders hier al zei, de leskwaliteit zouden verbeteren inplaats van extra nutteloze uren toe willen voegen...