Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
greetgibo13 schreef:hallotjes,
ik ben opzoek naar een stage plek tussen Alkmaar en Haarlem weten sommige mensen nog leuke plekken
ik wil misschien bij ad syckerbuyk in Limmen kennen mensen dat misschien?
bedankt alvast
greetgibo13 schreef:hallotjes,
ik ben opzoek naar een stage plek tussen Alkmaar en Haarlem weten sommige mensen nog leuke plekken
ik wil misschien bij ad syckerbuyk in Limmen kennen mensen dat misschien?
bedankt alvast
Citaat:Maar mocht je nou iets geweldigs weten in het buitenland, door verhalen of dat je er zelf stage hebt gelopen, ook dan hoor ik het super graag!! Binnen Europa krijgen we namelijk een stagevergoeding. Maar als t buiten Europa is, is het ook niet erg
Cathelijne15 schreef:Hallo bokkers,
Ik en een vriendin studeren beide communicatie en willen beide ontzettend graag stage lopen in Amerika. Dit zal in februari 2013 zijn. Waar precies weten we nog niet, dat ligt ook een beetje aan het aanbod.
Ik vroeg me af of er bokkers zijn die ervaringen hebben met het stage lopen in Amerika? Hebben jullie dit zelf geregeld of via een stage bemiddelingsbureau? We zijn ons nu nog echt aan het oriënteren en krijgen er ook steeds meer zin in om het ook echt te gaan doen, maar het is heeeel veel uitzoeken heb ik al gemerkt, dus alle tips en/of ervaringen zijn welkom!
cocktailtime schreef:Jooliieen schreef:Stage gezocht voor 5 weken aankomende zomerperiode!
Voor 2 personen
Graag in het Buitenland! (ver weg)
een stageplaats? of gewoon werk? welke branchesector?