poes schreef:Arjette schreef:
Idd, ik denk dat het heel erg verschilt in wat voor iemand ze precies nodig hebben. Ik ben op zoek naar een functie in de communicatie of productie binnen de vrijetijdswereld, dus bijv. de communicatie van een theater of als projectmanager bij een evenementenbureau. Is nogal een dunbezaaide vacaturewereld, dus wat dat betreft val ik natuurlijk al sneller buiten de boot...
Hier val ik ook wel even over: je wil als starter aan de slag als projectmanager? Ik zou je dus ook niet uitnodigen voor een gesprek voor een dergelijke functie eigenlijk...Je moet wel eerst een lager baantje zoeken hoorIk heb er 5 jaar unief op zitten en toch kan ik nie als HR manager aan de slag
haha, ik snap ook wel dat dat een beetje hoog gegrepen is, maar het geeft een beetje aan in welke richting ik zoek. Bovendien ben ik afgestudeerd als manager dus waarom niet?
Maar goed, ik solliciteer ook meestal wel op baantjes als medewerker, en managerfuncties sla ik ook meestal wel over, alhoewel ik het soms toch wel probeer

Ik heb er 5 jaar unief op zitten en toch kan ik nie als HR manager aan de slag