Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mellow schreef:Hier is dagtekening 13 mei binnen en dagtekening 12 mei dus niet...
ZoeyDercks schreef:Ik heb dagtekening 17 mei, dus ben zeer benieuwd wanneer ik het mag ontvangen! Wel lekker, zo dichtbij loon en vakantiegeld.
Mellow schreef:Mellow schreef:Hier is dagtekening 13 mei binnen en dagtekening 12 mei dus niet...
Haha chanicha dat is ook een mooie...
Die van ons komt niet omdat het rekeningnummer zogenaamd niet bekend is....
We moeten gezamenlijk aangifte doen en zijn getrouwd en er word maandelijks van dat rekeningnummer afgeschreven. Maar ik moest toestemming geven. Nou ja dan doen we dat maar. Maar het is onderweg gelukkig. Heb heel vaak gecontroleerd of we dan toch niet moesten betalen. Dat bedrag wat nog moet komen is leuk om te krijgen maar niet om te betalen zeg maar.
Yv_ schreef:Ik heb mijn definitieve ook ontvangen. Kwam uit wat ik al berekend had helaas.
Alleen mijn probleem - misschien weten jullie het? - ik moet ongeveer 6400€ terugbetalen en ik dacht dat ik dat gewoon in termijnen kon doen, als het maar uiterlijk 31-12 bij ze binnen is. Op mijn brief staat echter alleen dat het volledig bedrag vóór 15 juli bij ze binnen moet zijn. In een blauwe kolom, verder totaal geen informatie... Ik hang met ze aan de telefoon, maar sta ondertussen al 35 minuten in de wachtstand...
Vind het wel bizar dat zo'n bedrag in 1x betaald moet worden...?
Yv_ schreef:Ja, helaas wel
Er staat ook heel groot rechtsboven "aanslag 2022".
Nummer wat erbij staat is inderdaad BSN.H.26.--
Dus geen 3 en geen 6?
Ik heb ze net (eindelijk) gesproken en ze gaan dus een betalingsregeling voor me aanvragen.
Ik voel me serieus echt een beetje een crimineel ofzo. Het is niet dat ik het niet heb, maar ik wil ook gewoon normaal leven en als zo'n bedrag in 1 keer mist, is dat toch wel een flink gat van vertrouwen wat ineens wegvalt zeg maar. Ik dacht ik betaal gewoon in 2 of 3 keer en klaar. Dit had ik echt niet verwacht...
Edit:
Sterker nog: het is vóór 14 juli.
Dagtekening staat op 2 juni. Dat is dus wel zo'n 6 weken.
Ik ga geloof ik nooit van mijn leven meer van baan wisselen