Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Polly, Telpeva, ynskek
Kairos schreef:En hoe ging het Lestrange01? Ik heb ook weer giga struggles met eco at the moment en ik ga proberen de afdelingsleider zover te krijgen het te mogen laten vallen zonder toestemming van de docent, want ik word niet happy bij de gedachte nog een dag dat vak
Kairos schreef:En hoe ging het Lestrange01? Ik heb ook weer giga struggles met eco at the moment en ik ga proberen de afdelingsleider zover te krijgen het te mogen laten vallen zonder toestemming van de docent, want ik word niet happy bij de gedachte nog een dag dat vak
Mijn eerste cijfers zijn binnen! Een 5,9 voor Frans (boekentoets, ik ben zo slecht in Frans dus heb het boek maar in het Engels gelezen
telt voor 30%), een 7,5 voor economie (joost mag weten hoe, maar ik ben er blij mee! Puur op de kennis van vorig jaar
), een 7,6 voor wiskunde
en... een 9,5 voor Engels
ben ik zooo blij mee. Had ik ook niet echt verwacht. Ik scoor altijd wel hoog met Engels, maar dit was wel bizar. De docent heeft zich de afgelopen 8 weken behoorlijk aan me gestoord, want ik volg mijn eigen planningen en let nooit op. Blijkbaar loont het, want ik had het hoogste cijfer van de klas
Kairos schreef:@Lestrange ik duim met je mee!
@Flame, yup, NG met eco en frans, maar frans gaat op zich wel goed, dus zou erg graag eco willen laten vallen
.
ik heb nu al geen geduld meer om te wachten op de cijfers haha.
Kairos schreef:FlameHorse schreef:De eerste cijfers van mijn SE's zijn inmiddels bekend. Een 9,1 voor wisB, een 9,0 voor Frans schrijfvaardigheid en een 8,1 voor Engels luistervaardigheid. So far so good!
Ben jij een vwo'er op de havo ofzoMaar wel top!
(maar dan laat ik al die 4en voor andere vakken ff weg
) Vero schreef:Kairos schreef:
Daar zijn mijn cijfers dan niks bij![]()
Alhoewel, ik had tijdje geleden 9,6 voor Engels luistervaardigheid(maar dan laat ik al die 4en voor andere vakken ff weg
)
Ik was al trots op mijn 7.1 voor natuurkunde, was op Engels na (9 voor idioom) het hoogste
Kairos schreef:FlameHorse schreef:De eerste cijfers van mijn SE's zijn inmiddels bekend. Een 9,1 voor wisB, een 9,0 voor Frans schrijfvaardigheid en een 8,1 voor Engels luistervaardigheid. So far so good!
FlameHorse schreef:Kairos schreef:
Neej V6. Maar ben altijd al goed in talen geweest en wiskunde kwam voor mij ook uit de lucht vallen hehe. Moest wel goed scoren want voor het SE in V5 had ik een 4,8. Die ga ik waarschijnlijk herkansen, hangt af van de rest. Ik verwacht dat dit het ook wel is qua hoge cijfers. Natuurkunde en Scheikunde zal wel een 6'je zijn en bio is waarschijnlijk onvoldoende.
[/quote]