Ondanks het gebrek aan motivatie is er wel een verslag dat ik 2 weken geleden ingeleverd heb nagekeken. Het oordeel was Boven Verwachting!
Dus ondanks dat ik nu nog wel verslagen moet doen om gewoon het lijstje met eisen op te vullen is wel mijn portfolio al vol. Dus volgens mij kan ik dat vast inleveren... Heb mijn coördinator gemaild om te vragen of dat inderdaad kan. Aangezien het nakijken daarvan vaak 1-2 maanden duurt wil ik dat wel vast doen namelijk.
Elitedeux
Geplaatst: 17-03-19 00:41
Kleine update hier: 7.5 voor mijn master thesis gehaald Nu nog alleen mijn stage en dan ben ik ook afgestudeerd
Magrathea
Geplaatst door de TopicStarter: 17-03-19 13:03
Nummus schreef:
Ik ben voor. Nu nog 7 anderen zoeken! Wie doet er mee?
You have my... eh... Mendeley library?
Nummus
Geplaatst: 17-03-19 13:31
Fireheart
Geplaatst: 17-03-19 14:33
Elitedeux schreef:
Kleine update hier: 7.5 voor mijn master thesis gehaald Nu nog alleen mijn stage en dan ben ik ook afgestudeerd
Van harte gefeliciteerd
Ik heb vandaag (8.5e week na inleveren ) eindelijk mijn laatste cijfer van mijn minor gehad! Het was een voldoende dus die heb ik nu ook eindelijk officieel afgerond.
Ik ben bezig met m'n laatste vakken voordat ik aan m'n stage/scriptie begin, en god..wat duren die lang zeg. Ik ben helemaal klaar om eindelijk weer eens de diepte in te duiken haha Nog 4 weekjes te gaan
Na een week vakantie, moet ik mij weer opladen om 2 A4-tjes commentaar/feedback te verwerken. En donderdagochtend heb ik een belafspraak met mijn scriptiebegeleider. Feedback vind ik vaag en soms niet verwacht. Hoofdstuk 1, 2, 3 waren telkens goed zei ze. Krijg ik me nu toch een lading commentaar op, ik snap er niks van. Aangezien mijn scriptiebegeleider ook één van mijn beoordelaren is, ga ik nu niet in discussie en luister heel braaf en voer uit wat zij wil/zegt.
Herkansing scriptie gehaald! Volgende week dinsdag presenteren!!!! Als ik dan mijn stage aan het eind van het schooljaar voldoende afgrond ben ik gewoon afgestudeerd! Hier verwacht ik geen moeilijkheden mee.
HELP! Komende dinsdag moet ik een posterpresentatie houden over mijn scriptie maar ik heb geen idee hoe ik mijn verhaal een beetje logisch kan maken. Heeft iemand hier nog geniale tips over de opbouw/pakkende openingen/enz.?
jojoleinee
Geplaatst: 21-03-19 13:29
Nummus schreef:
Ik heb gewoon een artikel uit 1953 gevonden... Digitaal. Wauw.
Wauw dat is wel heel knap . Ga je het ook gebruiken als bron?
Iedereen maakt een poster over de scriptie en presenteert die op een soort markt. Ik denk dat de presentatie zelf meer een soort pitch moet zijn. Iemand tips?